- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

دگروال امریکایی از کشته شده مزدوران خارجی در اوکراین سخن گفت

© AP Photo / Bernat ArmangueАмериканский солдат из Иностранного легиона на позиции под Харьковом. Архивное фото
Американский солдат из Иностранного легиона на позиции под Харьковом. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.01.2024
عضو شوید
راسموسن تحلیلگر نظامی امریکایی تاکید کرد که یک تعداد مزدوران مسلح امریکای در میدان جنگ اوکراین علیه روسیه کشته شده اند.
ارل راسموسن دگروال متقاعد ایالات متحده تحلیلگر سیاسی پس از انتشار اخبار مبنی بر اینکه تعدادی از مزدوران فرانسوی حین تعرض قوای روسیه در خارکوف که روز سه شنبه پس از اصابت، کشته شده اند، گفت: "من فکر می کنم که این اتفاق آنچه روسیه همیشه گفته است را تایید می کند."
اگر می‌خواهید بخشی از قوایی اوکراینی باشید، باید در نظر بگیرید که با شما به عنوان یک مزدور رفتار می‌شود و نباید در این مورد تردید داشت."
وزارت دفاع روسیه روز چهارشنبه گزارش داد که قوایی مسلح روسیه با یک حمله با دقت بالا به ساختمانی با مزدوران فرانسوی در خارکف حمله کردند و بیش از 60 شبه نظامی را کشتند. در نتیجه این حمله، ساختمانی که مزدوران در آن مستقر بودند "به طور کامل ویران شد." این اداره خاطرنشان کرد: "بیش از 60 ستیزه جو منهدم شدند و بیش از 20 نفر به مؤسسات پزشکی منتقل شدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала