ملیشه های فرانسوی در اوکراین چه می کنند؟

© AFP 2023 / YURIY DYACHYSHYNИностранные наемники во Львове, Украина
Иностранные наемники во Львове, Украина - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.01.2024
عضو شوید
لوران بریارد، یک تن از قوماندان فرانسوی در دونباس، طی مصاحبه با Sputnik Afrique درباره ایدئولوژی و دید فرانسوی های که قرار است در کنار اوکراین بجنگند، صحبت نمود.
به گزارش اسپوتنیک، از 145 نفری که در لیست من هستند (ملیشه های فرانسوی)، 37 نفر نئونازی آشکار هستند. آنها خالکوبی، صلیب های نازی و غیره دارند.
دسته اول، مبارزان ایدئولوژیک هستند که با ایده نبرد با روسیه، ادامه جنگ جهانی دوم آمده اند و دسته اول را تشکیل می دهند.
دسته دوم، آنها را احمق های مفید می نامم. آنها می خواهند بجنگند، برای آزادی بجنگند. تبلیغات غربی وضعیت را به گونه نشان داده که گویا اوکراین توسط روسیه به شهادت می رسد. پس اینها هم مبارز ایدئولوژیک هستند.
Совместные российско-египетские тактическое учения Защитники дружбы-2017 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.01.2024
حملات روسیه "خوشبینی و غرور" ملیشه ها اوکراین را تضعیف می کند
دسته سوم هم هست: مبارزان که برای پول می آیند. تعداد آنها در بین فرانسوی ها کمتر است، اما نباید آنها را نادیده گرفت. برخی از جنگجویان خارجی گفتند که فقط برای پول آمده اند.
دسته چهارم نیز وجود دارد، من حتی نمی دانم آنها را چه می نامم. اینها افرادی هستند که زندگی چندان جالبی نداشتند و به دنبال ماجراجویی و مبارزه آمدند. برای آنها، دلیل خیلی مهم نیست. بدیهی است که بسیاری از آنها با دیدن وحشیانه جنگ، آنجا را ترک کردند. به طور عموم، آنها هیچ دلیلی برای بازگشت ندارند و البته بسیاری از آنها کشته شده اند.
من فکر نمی کنم هیچ یک از این افراد، به استثنای نئونازی ها، متوجه نشوند که چه نوع مبارزه و برای چه کسی می جنگند. اما من فکر می کنم که اعتصابات (تقریباً روسیه) و به ویژه آخرین، بسیاری از مردم را به فکر وادار خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала