سرزنش کارلسون در امریکا به دلیل مصاحبه با پوتین

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر Американский журналист Такер Карлсон в Москве
Американский журналист  Такер Карлсон в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.02.2024
عضو شوید
یک خبرنگار سی ان ان گفت، که روزانه درخواست هایی برای مصاحبه با رئیس جمهور روسیه دریافت می کند.
به گزارش اسپوتنیک، کریستین امانپور، خبرنگار بین‌الملل سی‌ان‌ان، تاکر کارلسون را سرزنش کرد و گفت: روزنامه‌نگاران ظاهراً سعی می‌کنند "هر روز" با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه مصاحبه کنند.
امانپور در شبکه اجتماعی ایکس بدون افشای جزئیات این گونه درخواست ها نوشت: "آیا تاکر بدرستی فکر می کند که ما روزنامه نگاران از زمان (آغاز عملیات ویژه) در اوکراین سعی نکرده ایم هر روز با رئیس جمهور پوتین مصاحبه کنیم؟ این پوچ است - ما همچنان درخواست مصاحبه خواهیم کرد، همانطور که برای چندین سال انجام داده ایم".
Ведущий телеканала Fox News Такер Карлсон. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.02.2024
پیش پرده ای مصاحبه ای ولادیمیر پوتین با تاکر کارلسون بیش از 50 میلیون بازدید داشت
در همان زمان، کاربران در نظرات پست به او اشاره کردند که "کسی که برای سی ان ان/ CNN کار می کند" روزنامه نگار نیست و این کانال تلویزیونی را به همکاری برای حزب دمکرات امریکا متهم کرد.
یادآوری می کنیم، که روز سه‌شنبه، کارلسون یک پیام ویدیویی در ایکس در پس‌زمینه برج‌های کرملین و کلیسای جامع مسیح منجی منتشر کرد که در آن اظهار داشت که به زودی با پوتین مصاحبه خواهد کرد. به گفته این روزنامه نگار، او این کار را انجام خواهد داد زیرا امریکایی ها مطلقاً از آنچه در روسیه و اوکراین رخ می دهد بی اطلاع هستند. وی افزود، که مردم ایالات متحده حق دارند "همه چیز ممکن" را درباره درگیری "که در آن درگیر هستند" بدانند.
مارجوری تیلور گرین، نماینده کنگره امریکا، در برابر پس‌زمینه اطلاعاتی درباره سفر کارلسون به روسیه گفت، که دموکرات‌ها در ایالات متحده و مبلغان رسانه‌ای آنها از چشم‌انداز مصاحبه یک روزنامه‌نگار امریکایی با رئیس‌جمهور روسیه می‌لرزند. احتمال مصاحبه کارلسون با رهبر روسیه در سپتمبر 2023 گزارش شد، زمانی که این روزنامه‌نگار در مصاحبه‌ای با نشریه سوئیسی Die Weltwoche اظهار داشت، که سعی کرده با پوتین مصاحبه کند، اما از سوی مقام های امریکایی ممنوع شد. کارلسون شرایط این حادثه را مشخص نکرد. دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی ریاست جمهوری، در توضیح این وضعیت گفت، که جامعه در ایالات متحده با تبلیغات روس هراسی آغشته شده است، اما روزی این وضعیت تغییر خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала