- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

پوتین: ارتش روسیه در سخت ترین بخش های جبهه به فرازگاه رسیده است + ویدیو

© Sputnik / Gavriil Grigorov/Pool /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин проводит совместную "прямую линию" с гражданами и большую пресс-конференцию с журналистами в Гостином дворе
Президент РФ Владимир Путин проводит совместную прямую линию с гражданами и большую пресс-конференцию с журналистами в Гостином дворе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2024
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه امروز پاداش های دولتی را به واحدهای نظامی نیروهای هوافضای روسیه پیشکش کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در مراسم پیشکش پاداش های دولتی به یگان های نظامی هوافضا این کشور گفت: "ارتش روسیه توانست در سخت ترین بخش های جبهه از جمله به لطف قهرمانی جنگنده های نیروی هوافضا به فرازگاه دست یابد".
رئیس دولت روسیه گفت: "به لطف اقدامات قهرمانانه و آمادگی بی عیب و نقص آنها، می توان در سخت ترین بخش های جبهه به فرازگاه دست یافت".
Президент РФ Владимир Путин проводит совместную прямую линию с гражданами и большую пресс-конференцию с журналистами в Гостином дворе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
پوتین درباره ای گفت و گو با اوکراین از دید غرب: اگر نتیجه ای حاصل نشد، نیاز به برابرسازی است
پوتین خطاب به سربازان خاطرنشان کرد، که آنها با کار نظامی فداکارانه وفاداری خود را به سوگند و بهترین سنت های ارتش روسیه ثابت کردند.
همانطور که رئیس جمهور روسیه خاطرنشان کرد، این سنت ها در درازای قرن ها از سوی فرماندهان، سربازان و افسران بزرگ روسی که به کشور خود اختصاص داده بودند، شکل گرفت.
پوتین تاکید کرد، که نوادگان آنها به دستاوردها و پیروزی های خود افتخار می کنند و "نام آنها همیشه نماد شجاعت و احترام بی حد و حصری خواهد بود که مردم روسیه با ارتش بومی خود رفتار می کنند.
رئیس جمهور روسیه خاطرنشان کرد: "خوشحالم که امروز این فرصت را دارم تا پاداش های عالی دولتی را به واحدهای هوانوردی و واحدهای نیروی هوافضا تقدیم کنم. پرسنل، سربازان و افسران آنها در عملیات ویژه نظامی شجاعت و شهامت از خود نشان دادند. آنها هزاران ماموریت جنگی را انجام دادند و بالاترین مهارت را در حل وظایف محوله نشان دادند".
بنابراین ، به مرکز اصلی آموزش رزمی و بازآموزی پرسنل هوانوردی ارتش، نشان سووروف اعطا شد. این جایزه برای اقدامات موفقیت آمیز در برابر نیروهای دشمن در زمین و هوا، انجام ماموریت های رزمی در شرایط برتری دشمن در تعداد نیرو، سلاح یا تجهیزات و همچنین برای دستیابی و تحکیم موفقیت های نظامی با حفظ اثربخشی رزمی اعطا می شود.
واحدهای نظامی تیپ هوانوردی ارتش نشان ژوکوف را دریافت کرد. آنها برای بهره برداری ها و تمایز در نبردها برای دفاع از میهن، در عملیات برای حفظ یا بازگرداندن صلح بین المللی و در عملیات های ضد تروریسم، و همچنین برای شجاعت و فداکاری، عملکرد بالا در آموزش های رزمی اعطا می شوند.
به یک هنگ چرخبال جداگانه نشان کوتوزوف اعطا شد، که تشکیلات و واحدهای نظامی را برای عملیات نظامی که منجر به دستیابی به اهداف و مقاصد آنها می شود به رسمیت می شناسد. رئیس دولت دستورها و نوارهایی را به پرچم های نبرد متصل کرد. پس از آن واحدها بنرهای خود را به نمایش گذاشتند و با آنها در راهپیمایی باشکوهی رژه رفتند.
پوتین همچنین فرا رسیدن روز مدافع میهن را به نیروهای هوافضا شاد باد گفت. به محض ورود به این مراسم، رئیس دولت با سرگئی شایگو، رئیس وزارت دفاع دیدار کرد. وزیر گزارش مختصری از تشکیل نیروها ارائه کرد. ویکتور افضلوف فرمانده کل نیروی هوافضا نیز از آمادگی برای این مراسم خبر داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала