کارلسون از درخواست پولی بوریس جانسون برای مصاحبه پرده برداشت

© Sputnik / Gavriil Grigorov/POOL /  مراجعه به بانک تصاویر Американский журналист, основатель видеоплатформы Tucker Carlson Network Такер Карлсон
Американский журналист, основатель видеоплатформы Tucker Carlson Network Такер Карлсон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2024
عضو شوید
روزنامه نگار مشهور امریکایی گفت: نخست وزیر پیشین بریتانیا برای مصاحبه درباره ای اوکراین یک میلیون دالر ا او درخواست کرد
به گزارش اسپوتنیک، تاکر کارلسون روزنامه‌نگار امریکایی در مصاحبه با Blaze گفت، که بوریس جانسون، نخست‌وزیر پیشین بریتانیا از او درخواست یک میلیون دالر برای مصاحبه در روشنی انداختن دیدگاهش درباره ای درگیری در اوکراین کرده است.
تاکر کارلسون، جانسون را مردی خواند که در سال 2022 "از طرف دولت ایالات متحده با دستان خود" توافقات صلح روسیه و اوکراین را پاره کرد و در نتیجه "مسئول مرگ صدها هزار نفر است".
American journalist Tucker Carlson in Moscow - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2024
شوکه شدن کارلسون پس از بازدید از سوپرمارکت در مسکو
این روزنامه نگار گفت: پس از آن که جانسون این سیاستمدار بازنشسته او را به خاطر مصاحبه با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، "ابزار کرملین" خواند، درخواستی را برای جانسون فرستاد. به گفته روزنامه نگار در آغاز درخواست او رد شد، اما پس از آن شرایط مالی را مطرح کردند.
کارلسون گفت: در نهایت یکی از مشاورانش پیش من برگشت و گفت: "او با شما صحبت می کند، اما یک میلیون دالر هزینه دارد. او یک میلیون دالر امریکا، طلا یا بیت کوین می خواهد." همین دیروز، دو روز پیش این اتفاق افتاد".
Президент РФ Владимир Путин дал интервью американскому журналисту Такеру Карлсону - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.02.2024
مصاحبه تاکر کارلسون با ولادیمیر پوتین در مسکو
او اضافه کرد: "من به تازگی با ولادیمیر پوتین مصاحبه کردم. من از پوتین دفاع نمی کنم، اما پوتین از من یک میلیون دالر نخواست. بنابراین شما به من می گویید که بوریس جانسون مردی بسیار لغزنده تر و زننده تر از ولادیمیر پوتین است، که درست است".
کارلسون درباره ای کمک اضافی 60 میلیارد دالری به اوکراین که در واشنگتن بحث می شود صحبت کرد. او گفت، که این مقدار اجازه شکست روسیه را نمی دهد و نشان دهنده یک عملیات پولشویی است که افراد زیادی در آن شرکت دارند.
او گفت: "اگر از جنگ سود می برید، پس باید در اینباره با خدا معامله کنید، زیرا بدرستی غیر اخلاقی است، در واقع بسیار بسیار اشتباه است. بسیاری از جمله بوریس جانسون".
یادآوری می کنیم، که مصاحبه پوتین با کارلسون در شب 9 فیبروری منتشر شد. بخش قابل توجهی از گفت و گوی دو ساعته به درگیری اوکراین و پیوندهای روسیه با ایالات متحده، ناتو و غرب اختصاص داشت. کارلسون مصاحبه ای با پوتین را در ویب سایت خود منتشر کرد و سپس آن را در شبکه اجتماعی ایکس و یوتیوب منتشر کرد. این مصاحبه از زمان انتشار آن در شبکه اجتماعی ایکس تاکنون بیش از 200 میلیون بازدید داشته است. این ویدیو از 16.5 میلیون بازدید در یوتیوب فراتر رفته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала