- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

تنها غرب می تواند جایگاه زلنسکی را ناپایدار کند + ویدیو

© Sputnik / Alexei DruzhininЛидер движения "Украинский выбор" Виктор Медведчук
Лидер движения Украинский выбор Виктор Медведчук - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2024
عضو شوید
رئیس شورای جنبش اوکراین دیگر گفت: جایگاه رئیس جمهور اوکراین ممکن از سوی غرب ناپایدار شود، نه با از دست دادن آودیوکا.
به گزارش اسپوتنیک، ویکتور مدودچوک، رئیس شورای جنبش اوکراین دیگر، در مصاحبه با اسپوتنیک گفت، که آزاد کردن آودیوکا از سوی نیروهای روسی موقعیت ولادیمیر زلنسکی را ناپایدار نمی کند، تنها غرب می تواند این کار را انجام دهد.
او گفت: "موقعیت زلنسکی در این زمینه تنها می تواند از سوی اربابان غربی که بر او رهبری می کنند، تضعیف شود. زیرا هرگونه اقدام دیگر، هر نوع استقلال یا سستی در اجرای برخی از ارکان سیاست دولتی بدون اجازه اداره خارجی غیرواقعی است".
Поврежденная военная техника в Авдеевке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
جا ماندن ده ها تجهیزات رها شده امریکایی در آودیوکا پس از گریز سربازان اوکراینی + ویدیو
آودیوکا حومه شمالی دونتسک است که از آغاز عملیات ویژه درگیری برای آن ادامه دارد. نیروهای مسلح اوکراین به طور منظم از آنجا پایتخت جمهوری خلق دونتسک و دیگر شهرک های دونباس را گلوله باران می کردند.
یگان های گروه نیروهای "مرکز" در حمله روز 17 فیبروری شهر را به طور کامل آزاد کردند. دشمن بیش از 1.5 هزار سرباز را از دست داد. به گفته سرگئی شایگو، وزیر دفاع، بیرون شدن نیروهای اوکراینی از آودیوکا سازماندهی نشده بود و عملیات روسیه در آنجا برای نیروهای مسلح اوکراین غافلگیرکننده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала