بزرگترین رزمایش ناتو در لهستان آغاز شد

© Photo / Ministry of defence Republic of Serbiaبزرگترین رزمایش ناتو در لهستان آغاز شد
بزرگترین رزمایش ناتو در لهستان آغاز شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.02.2024
عضو شوید
ستاد کل ارتش لهستان از آغاز رزمایش "24 Dragon ناتو خبر داد که با حضور 20 هزار نیرو برگزارشده است.
به گزارش اسپوتنیک، ستاد کل ارتش لهستان اعلام کرد، رزمایش ملی نیروهای مسلح لهستان با حضور نیروهای مسلح سایر کشورها به نام Dragon-24 از روز یکشنبه آغاز می شود.
در مجموع حدود 20 هزار پرسنل نظامی و 3.5 هزار واحد تجهیزات نظامی از 10 کشور ناتو در این رزمایش شرکت خواهند کرد که شامل حدود 15 هزار سرباز نیروهای مسلح لهستان می شود.
وزارت دفاع لهستان پیش از این گزارش داده بود که نیروهای اصلی شرکت کننده در این رزمایش توسط لشکر یازدهم زرهی زرهی نیروهای مسلح لهستان حضور خواهند داشت و نیروهای ویژه، نیروی هوایی، نیروی دریایی و پرسنل دفاع سرزمینی نیز در این رزمایش شرکت خواهند کرد. این رزمایش شامل نیروهای متحد حاضر در لهستان، از جمله گروه نبرد ناتو eFP(برنامه ناتو برای افزایش حضور در اروپای شرقی در حمایت از متحدان) خواهد بود.
 ناتو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2024
چندرسانه ای
مصارف دفاعی ناتو به فیصدی از تولید ناخالص داخلی + داده نمایی
این وزارتخانه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در این رزمایش "عملکرد متقابل و اجرای مأموریت‌های رزمی در زمین، هوا و دریا" آزمایش می‌شود و عملیات نظامی نیز در فضای سایبری انجام خواهد شد.
این رزمایش "عنصر کلیدی" بزرگترین رزمایش ناتو از سال 1988، Steadfast Defender-24خواهد بود. این وزارتخانه تاکید کرد که آنها "علیه هیچ کشوری نیستند، بلکه نشان دهنده توانایی مقاومت در برابر هرگونه سیاست تهاجمی، از جمله "اقدامات تحریک آمیز فدراسیون روسیه" هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала