اولین تانک آبرامز در منطقه عملیات ویژه منهدم شد

© Photo / U.S. Army/Spc. JD Sacharokتانک ابرامز
تانک ابرامز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2024
عضو شوید
مشاور رئیس جمهور خلق دونتسک اظهار داشته است که نیروهای روسیه اولین تانک آبرامز را در منطقه عملیات ویژه در اوکراین منهدم کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، یان گاگین، مشاور رئیس دنیس پوشیلین، رئیس جمهوری خلق دونتسک گفت، قوای یروسیه اولین تانک آبرامز را که توسط نیروهای مسلح اوکراین در منطقه عملیات ویژه مستقر شده بود، در جهت آودیوسکی منهدم کرد.
وی افزود: "قوایی ما از انهدام اولین آبرامز در منطقه آودیوکا خبر داد. شاید این وسیله نقلیه ای باشد که توسط نیروهای مسلح اوکراین در یک فیلم تبلیغاتی قبل از آزادسازی آودیوکا نشان داده شد. در آن زمان، این تانک در خط مقدم فعالیت داشت.
مشاور پوشیلین اضافه کرد که هرگونه تجهیزات خارجی آسیب پذیر است و تسلیحات جدید به کیف در سرنوشت تجهیزات قبلی سهیم خواهد بود - از آنها برای ذوب و بازسازی شهرهای دونباس استفاده می شود.
واشنگتن به کیف قول داد که 31 واحد آبرامز را تامین کند. در همان زمان، همانطور که وال استریت ژورنال نوشت، مقامات اوکراینی تاکید کردند که تامین تانک های امریکایی قادر به تغییر وضعیت در جبهه نخواهد بود. رئیس اداره اطلاعات اصلی وزارت دفاع اوکراین، کریل بودانوف * اعتراف کرد که آبرامز در خط مقدم دوام نخواهد آورد.
کرملین بارها تاکید کرده است که تانک های آبرامز به اوکراین تحویل می شود که مانند سایر تجهیزات غربی خواهند سوخت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала