لاوروف: از مکالمه افسران آلمانی هم متعجب شدم هم نه

© Sputnik / The Ministry of Foreign Affairs of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر سرگئی لاوروف
سرگئی لاوروف - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.03.2024
عضو شوید
وزیر امور خارجه روسیه درباره ضبط مکالمه افسران آلمانی در خصوص انفجار پل کریمه گفت، از یک سو شگفت انگیز است، از سوی دیگر، نه چندان.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفت: انتشار مکالمه بین پرسنل نظامی آلمان شگفت انگیز است، اما فدراسیون روسیه به طور قطع از فعالیت پرسنل نظامی ناتو در اوکراین اطلاع دارد.
لاوروف در جریان سخنرانی در یک مجمع دیپلماتیک در آنتالیا، در مورد اطلاعات مربوط به گفتگو بین افسران آلمانی گفت: "از یک طرف شگفت‌انگیز است، اما از طرف دیگر اینطور نیست".
وزیر امور خارجه روسیه افزود: "من نمی دانم چه نامی بگذارم، اما چهره همکاران ما در ناتو کاملاً پوشیده شده است. نمی دانم آنها چگونه برای مردم خود توضیح خواهند داد."
پیشتر، مارگریتا سیمونیان، سردبیر رسانه های اسپوتنیک و راشاتئودی در صفحه وکانتاکته خود متنی از گفتگوی نمایندگان بلندپایه بوندسوهر در مورد حمله به پل کریمه با موشک‌های تاروس را منتشر کرد. با بررسی این متن می توان گفت که چهار نماینده بلندپایه بوندسوهر از جمله رئیس عملیات و رزمایش نیروی هوایی آلمان در آن شرکت داشتند. بنا به همین متن، این گفتگو 19 فوریه 2024 انجام شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала