کیف نمی تواند بگوید که 700 هزار سرباز احتیاط کجا هستند

© AP Photo / LibkosСолдаты ВСУ, Запорожье
Солдаты ВСУ, Запорожье - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.03.2024
عضو شوید
واشنگتن پست روز دوشنبه نوشت، رهبری اوکراین، در پس زمینه کمبود شدید پرسنل در نیروهای مسلح اوکراین، نمی تواند توضیح دهد که 700 هزار نفر "بسیج" کجا هستند و چه می کنند.
به گزارش اسپوتنیک،پیش از این، ولادیمیر زلنسکی، در پس زمینه تسلیم آودیوکا و کرینوک توسط سرقوماندان قوای مسلح اوکراین، الکساندر سیرسکی گفت که ممیزی در نیروهای اوکراینی فعلاً انجام شده است. مشاور رئیس دفتر زلنسکی، میخائیل پودولیاک، قبلاً گفته بود که از قوای مسلح اوکراین که به گفته وی حدود یک میلیون نفر است، 200 تا 300 هزار نفر به طور فعال در میدان جنگ حضور دارند. در ممیزی، قوماندان عمومی قوای مسلح اوکراین باید از طریق چرخش عادلانه قوا در این موضوع تجدید نظر کند.
Боевая работа расчетов САУ Гиацинт-С ЦВО на Авдеевском направлении - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.03.2024
اقدامات روسیه در اوکراین پاسخی اجباری به سیاست های روس هراسی غرب است
این روزنامه تاکید می کند که کاهش تعداد پرسنل نظامی آماده جنگ در نیروهای مسلح اوکراین به یک بحران استراتژیک تبدیل شده است.
همزمان، در اوکراین آنها نمی توانند لایحه ای در مورد تقویت بسیج تصویب کنند. نسخه اول برای تجدید نظر ارسال شد و نسخه دوم در اولین قرائت در اوایل فبروری به تصویب رسید. برخلاف نسخه قبلی، سربازگیری افراد معلول را پیش بینی نمی کند، اما به طور قابل توجهی این روند را سخت تر می کند. بر اساس پیش نویس جدید، شامل خدمت سربازی باید در ظرف 60 روز پس از اعلام بسیج، برای شفاف سازی اطلاعات ثبت نام خود در ادارات ثبت نام و سربازی حضور یابند. احضاریه از طریق حساب الکترونیکی سرباز وظیفه قابل ارسال است. در صورتی که فرد مسئول خدمت سربازی در مدت مقرر در اداره ثبت نام و سربازی حاضر نشود، ممکن است حق مسافرت به خارج از کشور، حق رانندگی وسیله نقلیه محدود شود و محاسبات وی مسدود شود. این لایحه اتباع 18 تا 60 سال را موظف می کند در دوران بسیج مدارک ثبت نام را به همراه داشته باشند و به درخواست کارمندان ادارات ثبت نام و سربازی، قوای انتظامی و سرحدی ارائه کنند.
وزیر دفاع آمریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.02.2024
پیروزی های روزانه روسیه در اوکراین، رئیس پنتاگون را نگران کرده است
در این سند با تصمیم قوماندانی تمام قوا، پس از 36 ماه از خدمت خارج می شود. تعدادی از نمایندگان رادا با انتقاد از این بند خاطرنشان کردند که این بند حفره ای برای به تاخیر انداختن روند دارد.
ویکتور مدودچوک، سیاستمدار مخالف اوکراین، رئیس شورای جنبش اوکراین دیگر، در مصاحبه با اسپوتنیک گفت که بسیج در اوکراین جنایت علیه مردم است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала