نیویورک تایمز نامزدی ترامپ را یک تراژدی برای ایالات متحده دانست

© AP Photo / Evan Vucciترامپ وبلاگ شخصی خود در وب سایتش را برای همیشه بست
ترامپ وبلاگ شخصی خود در وب سایتش را برای همیشه بست - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.03.2024
عضو شوید
یک روزنامه ای امریکایی نوشت، که نامزدی رئیس جمهور پیشین امریکا از حزب جمهوری خواه برای این کشور یک تراژدی است.
به گزارش اسپوتنیک، هیئت نویسندگان روزنامه نیویورک تایمز بر این باور است که پیروزی دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین ایالات متحده در رای گیری های نخستین برای انتخاب نامزدان ریاست جمهوری از طرف حزب جمهوری خواه در "سه شنبه فوق العاده" گذشته و پس از آن نامزدی وی از سوی این حزب یک تراژدی برای کل امریکا است.
در مقاله منتشر شده از سوی رهبری این نشریه بزرگ ایالات متحده آمده است: "این یک تراژدی برای حزب جمهوری خواه و برای کشور است".
Президент США Дональд Трамп - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.03.2024
ترامپ پیروزی اش در انتخابات مقدماتی را الهام‌بخش خواند
به عقیده هیئت تحریریه نیویورک تایمز ، موضوع نامزدی رسمی ترامپ از سوی جمهوری‌خواهان برای انتخابات ریاست‌جمهوری پس از پیروزی او در "سه‌شنبه فوق‌العاده" و تصمیم رقیب اصلی او، نیکی هیلی، سفیر پیشین امریکا در سازمان ملل برای کناره‌گیری از رقابت های انتخاباتی همچنان یک "موضوع تشریفاتی" است.
این روزنامه می‌نویسد: "این حزب (حزب جمهوری خواه) به وسیله‌ای برای جاه‌طلبی‌های ترامپ تبدیل شده است و او تقریباً به طور قطع برای سومین بار پرچمدار آن خواهد شد".
خاطرنشان می شود، هدف حزب جمهوری خواه این است که یک "به قیمت همه چیزهای دیگر از جمله صداقت، اصول، سیاست و میهن پرستی" انتخاب شود. به عقیده سردبیران روزنامه نیویورک تایمز، از جمله جمهوری‌خواهان آماده‌اند تا از "وعده‌های خود" مبنی بر حمایت از اوکراین و تعهد به امنیت متحدان امریکا در ناتو در اروپا چشم‌پوشی کنند.
هیئت نویسندگان نیورک تایمز می نویسد: "ترامپ بی احترامی به قانون اساسی و حاکمیت قانون را نشان داده است که او را برای اداره دفتر (ریاست جمهوری) نامناسب می کند. اما وقتی کل یک حزب سیاسی، به ویژه یکی از دو حزب اصلی در کشور قدرتمندی مانند ایالات متحده، تبدیل به ابزار این شخص و خطرناک ترین ایده های او می شود، این آسیب همه را در بر می گیرد".
پیش از بیرون شدن هیلی از رقابت‌های انتخاباتی، رسانه‌های طرفدار حزب دموکرات در ایالات متحده بخش‌های قابل توجهی را در مطالب خود با نقل حملات لفظی نماینده دائم سابق آمریکا در سازمان ملل به ترامپ به او اختصاص دادند. همین منابع، نام رئیس جمهور سابق را عمدتاً در چارچوب دعاوی جنایی مطرح شده علیه وی ذکر می کردند.
به گفته کارشناسان امریکایی ، ترامپ پس از انتخابات مقدماتی در دوازده ایالت در "سه شنبه فوق العاده" نامزد جمهوری خواهان خواهد شد. خروج هیلی رئیس جمهور سابق را به عنوان تنها مدعی برای نامزدی این حزب در کنوانسیون جولای باقی می گذارد. در عین حال، تنها شرایط فورس ماژور و فوق العاده : محاکمات مداوم یا به طور نمونه مشکلات سلامتی می تواند او را از انجام این کار باز دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала