پرسنل نظامی کشورهای ناتو فعلاً در اوکراین هستند

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر انگلیس قول داد کمک نظامی یک میلیارد یورویی دیگری به اوکراین برساند
انگلیس قول داد کمک نظامی یک میلیارد یورویی دیگری به اوکراین برساند  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.03.2024
عضو شوید
سیکورسکی وزیر خارجه پولند گفت: برخی از کشورهای ناتو قبلاً پرسنل نظامی به اوکراین فرستاده اند.
به گزارش اسپوتینک، رادوسلاو سیکورسکی، وزیر امور خارجه پولند، در جریان بحث که به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد پیوستن این کشور به این ناتو در کانال یوتیوب Sejm RP پخش شد، گفت: برخی از کشورهای ناتو ، قبلاً نیروهای خود را به اوکراین فرستاده‌اند.
او گفت: "سربازان ناتو فعلاً در اوکراین هستند.
سیکورسکی افزود که "برخلاف برخی از سیاستمداران" قرار نیست فاش کند که کدام کشورها قوای خود را به آنجا فرستاده‌اند.
یک روز قبل، این دیپلمات گفت که انتقال سربازان از کشورهای غربی به خاک اوکراین "نمی توان غیرقابل تصور تلقی شود." وی همچنین خاطرنشان کرد که از این ابتکار امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه قدردانی می کند. به نوبه خود، آندری دودا، رئیس جمهور پوالند اظهار داشت که ورشا باید یک میدان هوای بزرگ برای انتقال نیروهای ناتو بسازد.
Танк НАТО Leopard 2A6 во время учений на полигоне в Пабраде, Литва - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.03.2024
بهترین تسلیحات ناتو در اوکراین نابود گردید
در پایان فبروری، ماکرون اطمینان داد که فرانسه هر کاری را انجام خواهد داد تا از پیروزی روسیه در این جنگ جلوگیری کند. به گفته وی، رهبران کشورهای غرب درباره امکان اعزام نیرو به اوکراین گفت وگو کرده اند، اما هنوز توافقی حاصل نشده است.
قابل ذکر است که تمام سخنان او با دقت مورد توجه قرار گرفته است. روز قبل، او همچنین گفت که پاریس "هیچ محدودیت یا خط سرخ" در مورد کمک به کیف ندارد.
در همان زمان مقامات بسیاری از کشورهای اروپایی اعلام کردند که صحبت در مورد انتقال نیروهای نظامی به اوکراین وجود ندارد. به ویژه، اولاف شولتز، صدراعظم آلمان و بوریس پیستوریوس، وزیر دفاع آلمان تاکید کردند که آلمان پرسنل نظامی خود را به اوکراین اعزام نخواهد کرد. علاوه بر این، رئیس دولت آلمان تصریح کرد که کشورهای ناتو در مجموع قرار نیست این کار را انجام دهند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала