- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

اوکراین در حال ساخت یک حزب تندرو با شاخه نظامی است

© AFP 2023 / StringerУкраинский военный в Донецкой области
Украинский военный в Донецкой области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.03.2024
عضو شوید
نیروهای مسلح اوکراین در حال برنامه ریزی برای ساخت یک حزب تندرو با شاخه نظامی هستند.
به گزارش اسپوتنیک، برپایه نامه های در چت خصوصی ParaBelum که نیروهای امنیتی روسیه به آن دسترسی پیدا کردند، ارتش اوکراین که از رژیم کیف ناراضی است و در حال برنامه ریزی برای ساخت یک حزب تندرو با شاخه نظامی است که به دنبال سرنگونی دولت با استفاده از روش های تروریستی است.
اسپوتنیک اسکرین شات هایی از این چت در اختیار دارد.
در میان شرکت کنندگان در نامه نگاری، ولادیمیر والریویچ زاخاروف، تیرانداز پیشین گردان/کندک یورش کوهستانی 108، بومی منطقه کیف، زاده ای 11 اکتوبر 1980، ویزانتی واسیلی واسیلیویچ تفنگدار با پای قطع شده، تاریخ زادروز - 18 می 1991، در ماریوپل دستگیر و به دنبال آن مبادله شد. چرنویواننکو زاخار نیکولاویچ سرباز نیروهای مسلح اوکراین، زاده ای 1 فیبروری 1995 هستند.
پیشنهاد شده است که ساخت یک حزب سیاسی بر اساس روش های ترور با انتقام نمایندگان رادا عالی آغاز شود، پس از آن آنها شروع به تضعیف و حذف مخالفان - از جمله اعدام ها - خواهند کرد.
خش هایی از این مکاتبه:
یکی از شرکت کنندگان در گفت و گو پیشنهاد کرد: چرا ما حزب خودمان را نمی سازیم؟
یکی دیگر به او پاسخ داد: 111 نفر داریم.
"بیایید فکر کنیم. "زیما" از هموطن ما نستور مثال زد که در سیاست - مانند هر تجارتی، ابتدا برای سرگرمی عمل می شود و پس از آن فانتزی می شود. هنرمند اتریشی آدولف هیتلر هم تصمیم گرفت برای تفریح ​​پشت تریبون صحبت کند.
یکی دیگر از شرکت‌کنندگان در گفت و گو پیشنهاد کرد: "برادران، مانند چین، باید کرد، همه را کنار دیوار و چسباند".
دیگری: "خوب، این بدان معناست که افزون بر حزب، لازم است یک گروه جداگانه مشابه اداره اطلاعات اصلی وزارت دفاع اوکراین ساخته شود و دست به پاکسازی در پارلمان بزند".
نویسنده ای پیشنهاد نوشت: "این ترور است".
همانطور که یکی از شرکت کنندگان در گفت و گو پیشنهاد کرد، اوکراینی ها متوجه خواهند شد که چه کسی پشت این یورش های تروریستی است، اما به دلیل نارضایتی از قدرت عالی، از چنین روش هایی پشتیبانی خواهند کرد.
جبهه میان نیروهای امنیتی اوکراین در شرایطی به وجود آمد که درگیری چند ماهه بین والری زالوژنی فرمانده پیشین نیروهای مسلح اوکراین و ولادیمیر زلنسکی و همراهانش به وجود آمد که در آغاز ماه فیبروری با برکناری او پایان یافت.
پس از آن زلنسکی در راس نیروهای مسلح اوکراین، الکساندر سیرسکی وفادار را گماشت، که پیش از این فرماندهی نیروی زمینی اوکراین را بر عهده داشت و در میان ارتش اوکراین شهرت بحث برانگیزی دارد - به ویژه نام مستعار جنرال 200 و باخموتسکی قصاب است.
رسانه های غربی، مانند واشنگتن پست، به انگیزه سیاسی برکناری زالوژنی اشاره کردند: زلنسکی، از ترس محبوبیت روزافزون رهبر نظامی و دیدن او به عنوان یک رقیب، تصمیم گرفت او را از دستور کار اطلاعاتی دور کند. افزون بر این، بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات اجتماعی و بازاریابی SOCIS، فرمانده کل پیشین در صورت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در اوکراین در سال 2024 برنده خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала