- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

تلاش خرابکاران اوکراینی برای نفوذ به پیرامون کورسک

© Sputnik / Stanislav Krasilnikov /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащий Отдельной инженерной бригады Центрального военного округа (ЦВО) в Авдеевке
Военнослужащий Отдельной инженерной бригады Центрального военного округа (ЦВО) в Авдеевке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.03.2024
عضو شوید
فرماندار پیرامون کورسک از تلاش خرابکاران اوکراینی برای نفوذ به پیرامون کورسک خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، رومن استاروویت، فرماندار این منطقه در کانال تلگرامی خود گزارش داد، که خرابکاران اوکراینی سعی کردند به قلمرو پیرامون کورسک نفوذ کنند.
رئیس منطقه در پیامی دیداری گفت: "از صبح روستای تتکینو در منطقه گلوشکوفسکی گلوله باران شده است. تلاش یک گروه خرابکار و شناسایی برای نفوذ صورت گرفت، درگیری و تیراندازی انجام شد، اما پیشرفتی حاصل نشد".
Учения Запад-2021 в Беларуси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.09.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
پایگاه آموزشی خرابکاران اوکراینی مورد حمله هوایی ارتش روسیه قرار گرفت
او گفت: "در جریان این گلوله باران یک شهروند محلی زخمی شد".
منطقه گلوشکوفسکی یکی از شش ناحیه مرزی منطقه کورسک است و پیهم مورد گلوله باران اوکراین قرار می گیرد. کل منطقه در سطح هشدار ترور زرد قرار دارد. شب گذشته ارتش اوکراین تلاش کرد تا به اهدافی در خاک روسیه حمله کند.
به گفته وزارت دفاع روسیه، سامانه‌های پدافند هوایی در حال انجام 25 هواپیمای بدون سرنشین اوکراینی را رهگیری و نابود کردند: 11 فروند هواپیمای بدون سرنشین بر فراز منطقه کورسک، هفت فروند بر فراز منطقه بلگورود، هر کدام دو فروند بر فراز مناطق مسکو و اوریول و هر کدام یک فروند در لنینگراد و مناطق بریانسک و تولا.
افزون بر این، به گفته فرماندار منطقه نیژنی نووگورود، گلب نیکیتین، یک ساختار پالایش نفت در منطقه صنعتی کوستووا در نتیجه یک حمله پهپاد آتش گرفت. همچنین حدود ساعت 07:30 به وقت مسکو، 8 راکت RM-70 وامپیر میلرز و یک موشک تاکتیکی توچکا-U بر فراز منطقه بلگورود سرنگون شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала