جسد افشاگر بوئینگ پس از گواهی دادن پیدا شد

CC0 / US National Guard 113th Wing / A US Air Force Boeing C-40C
A US Air Force Boeing C-40C  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.03.2024
عضو شوید
یک مهندس که مشکلات مونتاژ بوئینگ را گزارش کرده بود، جسدش در ایالات متحده پیدا شد.
به گزارش اسپوتنیک، دیلی میل نوشت: جان بارنت، مهندس پیشین کنترل کیفیت بوئینگ، که از مشکلاتی در مونتاژ هواپیما خبر داده بود، جسدش چند روز پس از گواهی اش در دادخواست در برابر این شرکت در موترش پیدا شد.
پولیس جسد مردی 62 ساله را که 32 سال برای بوئینگ کار می کرد و در سال 2017 بازنشسته شد، در موترش در نزدیکی هتلی در کارولینای جنوبی پیدا کرد. پولیس می گوید: علت مرگ بارنت یک زخمی "خودزنی" بوده است. با این حال بررسی درباره ای این رویداد همچنان ادامه دارد.
  China Southern Airlines | Boeing 737-81B(WL) | PEK - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.03.2022
سقوط هواپیمای مسافربری بوئینگ 737 در جنوب چین
مهندس پیشین در جریان دادخواستی که پس از دعوای متقابل بوئینگ آغاز شد جان خود را از دست داد. به گزارش دیلی میل، وکیل برایان نولز گفت، که بارنت هفته گذشته در این پرونده به وکلای سازنده هواپیما مدرک داد. این محاکمه ناشی از ادعاهای گذشته بارنت است مبنی بر اینکه کارمندان برای جلوگیری از تاخیر در تولید، "قطعات درجه دوم" را در بوئینگ 787 دریم لاینرز نصب کرده اند. با این حال، ممیزی انجام شده توسط اداره هوانوردی غیرنظامی ایالات متحده (FAA) در سال 2017 برخی از ادعاهای وی را تأیید کرد و بوئینگ را ملزم به انجام اقدامات مناسب کرد.
در پایان ماه جنوری، اداره هوانوردی غیرنظامی ایالات متحده/FAA اعلام کرد، که به بوئینگ اجازه توسعه تولید هواپیماهای سری MAX از جمله 737-9 MAX را نمی دهد و دستور بازرسی کامل از همه هواپیماهای این نوع را صادر کرد. عملیات این هواپیما در ایالات متحده پس از یک وضعیت اضطراری با بوئینگ 737 MAX 9 خطوط هوایی آلاسکا به حالت تعلیق درآمد که پس از سقوط قسمتی از بدنه در هوا و کاهش فشار محفظه مسافر، فرود اضطراری داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала