- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

سخنان یک زندانی اوکراینی درباره ای جنگیدن یک "آریایی" آلمانی در کنار نیروهای مسلح اوکراین + ویدیو

© Sputnik / Federal Security Service /  مراجعه به بانک تصاویر Украинский пограничник, покинувший место службы, на территории Российской Федерации
Украинский пограничник, покинувший место службы, на территории Российской Федерации - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.03.2024
عضو شوید
یک زندانی اوکراینی درباره ای یک آریایی واقعی از آلمان در صفوف نیروهای مسلح اوکراین صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، اسیر جنگی اوکراینی، یوری وودیان، که در نومبر 2023 از منطقه نیکولایف بسیج شده بود، به اسپوتنیک گفت: "مزدوران خارجی در نیروهای مسلح اوکراین، اوکراینی ها را به ماموریت های جنگی نمی برند و در یکی از تیپ/لوا ها کارشناسان با تجربه از کشورهای ناتو هستند که جنگ های عراق و افغانستان را پشت سر گذاشته اند، از آن میان یک "آریایی واقعی" از آلمان وجود داشت".
Зенитный ракетный комплекс Стрела-10 в зоне спецоперации в ЛНР - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.03.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
سرنگونی 25 پهپاد اوکراینی بر فراز خاک روسیه
گفت و گو کننده ای خبرگزاری گفت: "آنها (مزدوران خارجی) مأموریت های رزمی انجام می دادند، اما فرمانده خود را داشتند که با او به مأموریت می رفتند. خیلی کم پیش می آمد که چند نفر از مزدوران خارجی با یکی از ما به مأموریت می رفتند، اکثراً خودشان بودند. وظایف به آنها توضیح داده شده بود - برای گرفتن یک نقطه یا یورش چیزی، آنها به آنجا رفتند، آنها را با رادیو پخش کردند، سپس افراد ما را به آنجا فرستادند".
وودیان، زاده ای 1993 گفت، که در تیپ/لوای 59 پیاده نظام موتوری جداگانه نیروهای مسلح اوکراین خدمت می کرد و در اواخر جنوری در جریان تلاشی برای یورش به روستای پروومایسکویه در جمهوری خلق دونتسک دستگیر شد.
به گفته وی، این تیپ/لوا شامل مزدوران آلمان، بریتانیا، لهستان، امریکا و استرالیا بوده و هر کدام با نیروهای مسلح اوکراین قرارداد داشته اند.
اسیر جنگی توضیح داد: "وقتی با آنها صحبت کردیم، برخی گفتند که پیش از این در کشور خود جنگیده‌اند، برای کسب تجربه و در عین حال کسب درآمد به اینجا آمده‌اند".
وی افزود: "در میان مزدوران کارشناسان خوبی نیز وجود دارند؛ به عنوان نمونه، جنیفر، دکتر نظامی از لس آنجلس را ذکر کرد که تجربه افغانستان و عراق را دارد و نزدیک به دو سال است که در اوکراین می‌جنگد".
اسیر جنگی گفت: "آلمانی نشانه ای تماس "کولا" را دارد، آنها در مورد او گفتند: "او یک آریایی واقعی است". او واقعاً از حمله کردن لذت می برد".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала