فروافتادن ایل-76 نظامی در وقت برخاستن در پیرامون ایوانووا + ویدیو

© Sputnik / Nina Padalko /  مراجعه به بانک تصاویر Тяжелый транспортный самолет Ил-76МД на репетиции воздушной части парада Победы в Москве
Тяжелый транспортный самолет Ил-76МД на репетиции воздушной части парада Победы в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.03.2024
عضو شوید
یک فروند هواپیمای ترابری نظامی ایل-76 در پیرامون ایوانووا فروافتاد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه روز سه شنبه گزارش داد، که هواپیمای ترابری نظامی ایل-76 در پیرامون ایوانووا به دلیل آتش گرفتن موتور در هنگام برخاستن از زمین فروافتاد.
در پیام این وزارت آمده است: "برپایه گزارش از جای رویداد، آتش سوزی یکی از موتورها در هنگام برخاستن هواپیما، علت این رویداد بوده است. کمیسیونی از فرماندهی اصلی نیروهای هوافضای روسیه به فرودگاه ایوانووا پرواز کرد تا دلیل های فروافتادن هواپیما را مشخص کند".
این وزارتخانه گفت: "هشت خدمه و هفت مسافر در هواپیما بودند".
این هواپیما قرار بود یک پرواز برنامه ریزی شده انجام دهد، این رویداد ناگوار نزدیکای ساعت 13:00 به وقت مسکو رخ داد. علت فروافتادن آتش سوزی در یکی از موتورها اعلام شد. یک کمیسیون از فرماندهی عالی نیروهای هوافضای روسیه به فرودگاه پرواز کرد.
گواهان می گویند، که در اثر فروافتادن هواپیما در نزدیکی ایوانووا هیچ ویرانی روی زمین وجود ندارد. هواپیمای فروافتاده در پیرامون ایوانووا در بیرون از گورستان در روستای بوگورودسکویه افتاد. یک نگهبان گورستان گفت، که هیچ ویرانی روی زمین وجود ندارد. او گفت: "هواپیما در جنگل، پشت خط سوم گورستان بوگورودسکویه، در انتهای جاده فروافتاد و منفجر شد. هیچ ویرانی در کار نبود، به داخل جنگل افتاد".
آتش سوزی در جای فروافتادن هواپیما در پیرامون ایوانووا خاموش شد
آتش سوزی در جای فروافتادن هواپیمای ایل-76 در پیرامون ایوانووا خاموش شد.
استانیسلاو ووسکرسنسکی فرماندار منطقه اعلام کرد: " آتش سوزی در جای آتش سوزی خاموش شد. به هیچ منطقه مسکونی آسیبی وارد نشده است".
خانواده خلبانان جان باخته، خدمه هواپیمای ایل-76 که در نزدیکی ایوانووا فروافتاد، کمک های لازم را دریافت خواهند کرد.
سرویس مطبوعاتی دولت منطقه ایواووا در پیامی نوشت: "فرماندار استانیسلاو ووسکرسنسکی به خانواده خلبانان جان باخته خدمه ایل-76 تسلیت گفت و دستور داد تا همه کمک های لازم را ارائه دهند".
یادآوری می کنیم، که این دومین فروافتادن هواپیمای ایل-76 از آغاز سال روان میلادی تاکنون است. در پایان جنوری، نیروهای مسلح اوکراین یک هواپیمای مشابه را در پیرامون بلگورود سرنگون کردند. در این هواپیما 74 نفر از آن میان 65 اسیر جنگی اوکراینی بودند که قرار بود مبادله شوند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала