روسیه: شاهد برخی تلاش ها برای اختلال در روند انتخابات ریاست جمهوری روسیه هستیم

© Photo / The Ministry of Foreign Affairs of the Russian Federationماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه
ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.03.2024
عضو شوید
سخنگوی وزارت خارجه روسیه می‌گوید که مسکو در حال ثبت تلاش های جدیدی برای مداخله در سازماندهی و روند انتخابات ریاست جمهوری است.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت، روسیه شاهد تلاش هایی برای مداخله در سازماندهی و روند عادی انتخابات ریاست جمهوری روسیه از خارج از کشور است.
زاخاووا گفت: "روسیه تلاش های فزاینده ای را برای دخالت در سازماندهی و روند عادی انتخابات در خارج و از خارج از کشور ثبت کرده است."
وی تأکید کرد که این وزارتخانه شاهد تلاش های کشورهای غیردوست برای تأثیرگذاری بر اوضاع داخلی روسیه در ارتباط با انتخابات جاری است. همچنین تلاش هایی برای پیچیده کردن امکان شرکت اتباع روس در رای گیری ثبت شده است.
زاخارووا افزود: "علیرغم تمام تلاش ها برای مداخله در امور داخلی روسیه، برای شهروندان روسیه که در خارج از کشور هستند، روند رای گیری به طور کامل فراهم خواهد شد."
وی همچنین اشاره کرد که تا 12 مارس 2024، 41894 نفر در رای گیری زودهنگام برای انتخابات ریاست جمهوری رای داده اند. این دیپلمات تاکید کرد که رای گیری زودهنگام بدون هیچ گونه حادثه جدی در حال برگزاری است.
انتخابات ریاست جمهوری روسیه طی سه روز -در روزهای 15 تا 17 مارس- برگزار می شود. ولادیمیر پوتین، نیکولای خاریتونوف (حزب کمونیست)، ولادیسلاو داوانکوف (حزب مردم جدید) و لئونید اسلوتسکی (حزب لیبرال دموکرات) روسیه نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала