- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

سرنگونی 60 پهپاد اوکراینی بر فراز خاک روسیه

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащие РФ на рабочих местах в машине ПВО
Военнослужащие РФ на рабочих местах в машине ПВО  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.03.2024
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه گفت: پدافند هوایی 58 پهپاد اوکراینی را در شش منطقه روسیه سرنگون کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی وزارت دفاع روسیه نوشت: سامانه‌های پدافند هوایی در شب و صبح 62 فروند پهپاد اوکراینی را بر فراز قلمرو مناطق مرکزی روسیه سرنگون کردند.
در پیام این وزارت آمده است: "شب گذشته و بامداد 13 مارچ، تلاش‌های رژیم کیف برای انجام یورش های تروریستی با بکارگیری از پهپادهای نوع هواپیما بر هدف های در قلمرو فدراسیون روسیه متوقف شد".
Комплекс ПВО С-400 Триумф заступает на охрану российских воздушных границ в Севастополе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.03.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
سرنگونی 146 پهپاد اوکراینی در یک شبانه روز
این وزارت افزوده است: "در مجموع، نیروهای پدافند هوایی 65 فروند هواپیمای بدون سرنشین را رهگیری و نابود کردند: 29 فروند در منطقه ورونژ، 11 فروند در منطقه بلگورود، هشت فروند در مناطق بریانسک و کورسک و هر کدام یک فروند در مناطق لنینگراد و ریازان".
این وزارت در ادامه نوشته است: "ساختارهای مجتمع سوخت و انرژی همچنان یکی از هدف های یورش های پهپادی است. بنابراین، در ریازان، یک یورش پهپادی باعث آتش سوزی در یک پالایشگاه نفت شد. و در منطقه لنینگراد، دستگاه هنگام نزدیک شدن به کارخانه کنیف/ KINEF در منطقه کریشی سرنگون شد".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала