نکات مهم مصاحبه ولادیمیر پوتین با خبرگزاری روسی + ویدیو

© PhotoПрезидент РФ Владимир Путин.
Президент РФ Владимир Путин. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.03.2024
عضو شوید
رئیس‌جمهور روسیه در مصاحبه ای با رئیس خبرگزاری راسیا سیودنیا به روشنگری درباره ای راه و روش سیاست خارجی روسیه پرداخت.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در مصاحبه ای با دمیتری کیسیلوف رئیس خبرگزاری راسیا سیودنیا درباره ای راه و روش سیاست خارجی روسیه پرداخت و گفت، که روسیه برای گفت و گو با اوکراین آماده است، اما این گفت و گوها باید برپایه واقعیت ها باشد.
ولادیمیر پوتین در این مصاحبه ای خود با اشاره به گفت و گو با اوکراین گفت: "روسیه برای گفت و گو درباره ای اوکراین آماده است، اما این گفت و گوها باید برپایه واقعیت باشد، نه برپایه خواسته های پس از مصرف داروهای روانگردان. چرا که گفت و گوها فرصتی برای تسلیح دوباره ای کی‌یف نیست، بلکه گفت و گوی جدی با تضمین های امنیتی برای روسیه است".
پوتین قبل از دیدار با ترامپ درمورد ارتش اروپا و روابط با امریکا صحبت کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.03.2024
پوتین توضیح داد که چه زمانی روسیه از سلاح هسته‌ای استفاده می‌کند
او در ادامه افزود: "از مدت ها پیش نظامیانی از کشورهای غربی در اوکراین حضور دارند، اکنون مستقیماً و در قالب مستشاران و مزدوران در آنجا حضور دارند. حضور نیروهای خارجی رسمی در اوکراین تغییری در وضعیت میدان نبرد ایجاد نخواهد کرد".
او درباره ای حضور نیروهای پولندی گفت: "پولند می خواهد مناطقی را که از نظر تاریخی متعلق به خود می داند و به اوکراین منتقل شده است را بازگرداند. اگر پولند نیرو به اوکراین بفرستد، آنجا را ترک نخواهد کرد".
رئیس جمهور روسیه همچنان درباره گفت و گو با افراد با هوش گفت: "گفت و گو با کسانی که کوکائین مصرف می کنند، راحت تر از افراد باهوش و خطرناکی است که بر آگاهی جامعه تأثیر می گذارند".
او درباره ای راکت های امریکایی و بریتانیایی و گسترش جنگ افزارهای هسته ای گفت: "راکت‌های بریتانیایی و امریکایی به روسیه آسیب می رسانند اما شرایط را در میدان جنگ تغییر نمی دهند. ایالات متحده در حال توسعه نیروهای هسته‌ای خود است، اما این بدان معنا نیست که آماده است فردا جنگ هسته ای را آغاز کند. اگر امریکا آزمایش‌های هسته‌ای انجام دهد، من رد نمی‌کنم که روسیه نیز همین کار را انجام دهد. درباره ایده استفاده از سلاح های هسته‌ای تاکتیکی در منطقه عملیات نظامی ویژه؛ هرگز چنین نیازی وجود نداشته است".
او درباره ای بکارگیری جنگ افزار هسته ای و وقت بکارگیری آن از سوی روسیه گفت: "اگر صحبت از مساله موجودیت روسیه مطرح باشد، روسیه آماده استفاده از سلاح هسته ای است. غرب در برابر اتحاد مردم روسیه ناتوان ماند و متوجه شد که شکست روسیه غیرممکن است".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала