کشته و زخمی شدن ۴ طالب از سوی نیروهای جبهه مقاومت در کابل

© National Resistance Front of Afghanistanکشته شدن بیش از 300 جنگجوی طالبان در درگیری با جبهه مقاومت 
کشته شدن بیش از 300 جنگجوی طالبان در درگیری با جبهه مقاومت  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.03.2024
عضو شوید
جبهه مقاومت ملی افغانستان نوشت، که در دومین یورش نیروهای این جبهه در کابل ۴ طالب کشته و زخمی شدند.
به گزارش اسپوتنیک، جبهه مقاومت ملی افغانستان با نشر خبرنامه ای نوشت: "نیروهای جبهه مقاومت ملی، نزدیکای ساعت ۸ امشب، ۲۲ حوت، بر یک محل بازرسی طالبان تروریست، در منطقه سرکوتل از مربوطات حوزه ۱۷ امنیتی شهر کابل حمله کردند که در نتیجه آن دو طالب تروریست هلاک و دو تروریست دیگر زخمی شدند".
کشته شدن بیش از 300 جنگجوی طالبان در درگیری با جبهه مقاومت  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.03.2024
جبهه مقاومت: در یورش چریک‌های ما در تخار هفت طالب تروریست هلاک و زخمی شدند
این جبهه افزوده است، که این دومین یورش نیروهای جبهه مقاومت ملی بر مواضع دشمن است که در ۲۴ ساعت پسین انجام شد. پیش از این، ساعت ۶ شام امروز نیروهای مقاومت ملی در مربوطات حوزه ۱۵ امنیتی شهر کابل بر ایست‌بازرسی طالبان تروریست حمله کردند که در نتیجه آن دو تروریست هلاک و یک تروریست دیگر زخمی شد. در این عملیات به نیروهای دلیر جبهه مقاومت ملی آسیبی نرسیده است.
در پایان پیام این جبهه آمده است: "نیروهای جبهه مقاومت ملی، حملات هدفمند خود را بر مواضع طالبان تروریست در مناطق مختلف کشور طرح و اجرا می‌کنند تا مردم ما از شر گروه تروریستی سفاک نجات پیدا کنند".
یادآوری می کنیم، که گروه طالبان پس از یک معامله پیچیده و پنهان با امریکا در دوحه پایتخت قطر، در پانزدهم ماه اگوست سال ۲۰۲۱ کنترل افغانستان را به دست گرفت و از آن زمان تاکنون با رفتار تندروانه شهروندان افغانستان به ویژه بانوان را به تنگنا قرار داده است.
با وجود اعلان بخشش عمومی از سوی رهبر این گروه، اما جنگجویان این گروه تاکنون بیش از دو هزار نظامیان و کارمندان حکومت پیشین را زندانی، شکنجه و کشته اند.
در ماه های پسین یورش های جبهه های مخالف گروه طالبان بر جنگجویان این گروه افزایش پیدا کرده و تاکنون صدها تن از جنگجویان این گروه در یورش های جبهه های مخالف این گروه کشته و زخمی شده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала