امکان کودتای قریب الوقوع نظامیان در اوکراین

© AP Photo / Evan VucciПрезидент Украины Владимир Зеленский слушает во время встречи с президентом Джо Байденом в Вашингтоне, США
Президент Украины Владимир Зеленский слушает во время встречи с президентом Джо Байденом в Вашингтоне, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2024
عضو شوید
نظامیان اوکراین که از سیاست های رهبری این کشور ناراضی هستند، در حال برنامه ریزی برای تصرف پارلمان در کیف و جذب سایر پرسنل نظامی نیروهای مسلح اوکراین به سمت خود هستند.
به گزارش اسپوتنیک، از مکاتبات در یک منبع بسته که توسط متخصصان روسیه دریافت شده، چنین برمی آید.
پیش از این، یکی از مقامات قوای امنیتی گفته بود که متخصصین روسیه به کانال تلگرامی "پارابلوم" دسترسی پیدا کردند که در آن نمایندگان قطعات قوای مسلح اوکراین، سرویس امنیت اوکراین و کندک های ملی " به طور جدی درباره گزینه ها برای سرنگونی دولت فعلی و قوناندانی قوای مسلح اوکراین بحث کرده و همچنین برای ایجاد یک حزب رادیکال با جناح جنگی برنامه ریزی می کنند.
Пуск ракеты зенитно-ракетным комплексом Панцирь-С  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2024
چهارده پهپاد اوکراین در نواحی بلگورود و کورسک منهدم شد
اسپوتنیک مکاتبات شرکت کنندگان در گفتگو ها را به دست آورد. از آن نتیجه می شود که شرکت کنندگان در گفتگو در مورد تسخیر سریع پارلمان و آوردن قوا به سمت خود بحث می کنند.
یکی از شرکت کنندگان در گفتگو می گوید: "مهم ترین اقدامی که باید با سرعت رعد و برق انجام دهیم این است که رادای ورخوونا (پارلمان) را در یک لحظه مشخص تصرف کنیم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала