ایالات متحده نسبت به تهدیدی جدید برای آبرامز در اوکراین هشدار داد

Танк Abrams, который подбили FPV-дроном на Авдеевском направлении
Танк Abrams, который подбили FPV-дроном на Авдеевском направлении - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2024
عضو شوید
تانک ها و توپ های قوای مسلح روسیه تانک ها آبرامز امریکایی ام یک را هدف گرفته در هر جا که مشاهده شوند، نابود می گردند.

به گزارش اسپوتنیک، قوای مسلح اوکراین مجهز با تانک های آبرامز با تانک ها و توپ های روسی روبرو شده که در نتیجه شکشت خودند.
دیوید آکس، تحلیلگرنظامی فوربس نوشت: تانک ها و توپ های روسی مطمئناً خسارات بیشتری به تانک های M1 آبرامز امریکایی در اوکراین وارد خواهند کرد.
این کارشناس مطمئن است که مدرن کردن وسایل نقلیه اوکراینی به هیچ وجه آنها را از مهمات گسترده نیروهای مسلح روسیه نجات نخواهد داد.
این روزنامه نگار خاطرنشان کرد: "این مانع از اتفاقاتی که تقریباً به طور قطع در هفته ها و ماه های آینده رخ خواهد داد: تلفات ناشی از مین، توپ و شاید حتی تانک های دیگر، نخواهد بود. به گفته آکس، تانک جنگی اصلی امریکایی در میدان نبرد به همان میزان آسیب پذیر است که هر تجهیزات سنگین دیگری که در درگیری اوکراین دخیل است. "
او به خوانندگان توصیه کرد: "وقت آن رسیده است که به آبرامز ویران شده و رها شده در اوکراین عادت کنیم. M1 Abrams اصلی ترین تانک جنگی ایالات متحده است که تولید سریال در سال 1980 آغاز شد. این نیرو در خدمت قوای امریکا و قوای بحریی و همچنین نیروهای مسلح مصر، استرالیا، مراکش و برخی از کشورهای خاورمیانه است. M1 Abrams یکی از سنگین ترین تانک ها است که وزن رزمی آن بیش از 62 تن است.
Американский танк M1A2 Abrams - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.07.2023
کارشناس نظامی: ابرامز هم مانند لئوپاردها و چلنجرها تاثیری در جنگ نخواهد داشت
ایالات متحده قول داده بود 31 آبرامز را به کیف منتقل کند؛ رسانه ها از آغاز تحویل در سپتامبر سال گذشته خبر دادند. در همان زمان، همانطور که وال استریت ژورنال نوشت، مقامات اوکراینی اعتراف کردند که ظاهر این ماشین ها در قوای مسلح اوکراین نمی تواند وضعیت را در جبهه تغییر دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала