امریکا آنچه را که روسیه در اوکراین برای فرانسه آماده کرده است فاش کرد

© Sputnik / Alexeï Vitvitski /  مراجعه به بانک تصاویر Emmanuel Macron
Emmanuel Macron - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.03.2024
عضو شوید
تحلیلگر پیشین سیا به رئیس جمهور فرانسه هشدار داد، که روسیه نیروهای فرانسوی را در اوکراین از بین خواهد برد.
به گزارش اسپوتنیک، لری جانسون، تحلیلگر پیشین سیا در مصاحبه با کانال یوتیوب دیالوگ ورکز گفت: رهبری روسیه به روشنی به همکارانش در پاریس توضیح داد که مداخله در اوکراین منجر به نابودی نیروهای فرانسوی خواهد شد.
این کارشناس درباره ای تمایل امانوئل ماکرون برای ارائه کمک نظامی به کی یف گفت: "ولادیمیر پوتین به صراحت گفته است: اگر شما نیروها را به اوکراین بفرستید، با آنها به عنوان مهاجم برخورد می‌شود و نابود می‌شوند".
Emmanuel Macron - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2024
کنکاش درباره ای جنگ در فرانسه پس از سخنان ماکرون درباره ای روسیه
به گفته جانسون، در پاریس این پیشنهاد نه تنها از سوی شهروندان عادی، بلکه از سوی پرسنل عالی رتبه نظامی نیز مورد انتقاد قرار می گیرد. مامور سابق سیا به این نتیجه رسید که افسران فرانسوی حتی اطلاعاتی را فاش کردند که اوکراین عملکرد بسیار ضعیفی دارد و شکست سختی را متحمل شده است.
پس از نشست پشتیبانی از اوکراین در پاریس در پایان فیبروری، امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه گفت، که رهبران غربی در مورد امکان فرستادن نیرو به اوکراین بحث کرده‌اند، هنوز اجماع حاصل نشده است، "اما هیچ چیز را نمی‌توان رد کرد".
به خاطر این سخنان، ماکرون مورد انتقاد شدید شماری از شرکای ناتو از آن میان آلمان و همچنین نیروهای سیاسی در فرانسه قرار گرفت.
کرملین درباره سخنان رئیس جمهور فرانسه درباره ای فرستادن نیرو به اوکراین گفت، که چنین تحولی ناگزیر به درگیری نظامی مستقیم بین روسیه و ناتو می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала