نیروهای حزب الله پادگان های شمال اسرائیل را گلوله باران کردند

© AFP 2023 / Mahmoud Zayyatرژیم ایران فقط تهدید میکند
رژیم ایران فقط تهدید میکند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.03.2024
عضو شوید
جنگجویان شاخه مسلح حزب الله شیعه به مناطقی که سربازان اسرائیلی در شهرک های زریت، متات و متولا در جلیل علیا پادگان داشتند، یورش بردند.
به گزارش اسپوتنیک، حزب الله لبنان در کانال تلگرامی اش نوشت، که نیروهای شیعه با استفاده از سامانه‌های راکت پرتاب چندگانه و توپخانه به دشمن یورش بردند.
برپایه این گزارش: "بر اثر اصابت مستقیم، کشته و زخمی در صفوف دشمن وجود دارد".
Израильский военный во время наземной операции в секторе Газа. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.02.2024
نابود شدن یک تانک مرکاوای اسرائیلی از سوی حزب الله
پیش از این رزمندگان حزب‌الله در عملیات در برابر گشت‌های مکانیزه در منطقه مستحکم خونین و نزدیک پاسگاه مرزی المرج از موشک‌های هدایت شونده ضد تانک و مسلسل استفاده کردند.
به گزارش پرتال خبری جانوبیا، نیروی هوایی اسرائیل با انجام حملاتی به حومه شهرک های عیتارون، المه الشعب، مروهین، مارون الرأس و الناکوره که پایگاه های حزب الله در آن قرار دارند، پاسخ داد.
مقام های محلی گزارش دادند، که چندین خانه در جریان حمله هوایی اسرائیل ویران شده است، اما آماری از تلفات ارائه نشده است. توپخانه و تانک منطقه مرزی نزدیک شهرهای کفار قله، مرجایون، رشایه الفخار و الخیام را هدف قرار دادند.
به گزارش این پرتال، نظامیان اسرائیلی هنگام گلوله باران جنوب لبنان از مهمات حاوی فسفر استفاده کردند که در نتیجه مزارع جنگلی در منطقه وازانی و مزارع مزارع سراده و الامرا آتش گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала