دختر نوجوان حین حمله پهپاد در بلگورود جان باخت

© Sputnik / Anton Vergun /  مراجعه به بانک تصاویر Последствия обстрела центра Белгорода ВСУ
Последствия обстрела центра Белгорода ВСУ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.03.2024
عضو شوید
گلادکوف والی بلگورود اظهار داشت: یک دختر 16 ساله در نتیجه حمله به بلگورود جان باخت.
گلادکوف والی بلگورود اظهار داشت: یک دختر 16 ساله در نتیجه حمله به بلگورود جان باخت.
به گزارش اسپوتنیک، ویاچسلاو گلادکوف والی منطقه در کانال تلگرامی خود گفت که در بلگورود، یک دختر 16 ساله بر اثر اصابت تیراندازی در یک خانه شخصی جان خود را از دست داد.
"ما یک نوجوان را از دست دادیم - یک دختر 16 ساله. ساختمان مسکونی شخصی که او در آتش بود با رسیدن تیرادازی گرفت. من می خواستم صمیمانه ابراز همدردی به خانواده کنم. کل منطقه بلگورود، کل کشور ما عزادار است. با شما. <...> من با پدرش در صحنه صحبت کردم - پدر در شوک و همچنین مجروح است، او از ناحیه سر زخمی شده، سوختگی بدن و مسمومیت با مونوکسید کربن دارد.
والی شهر تصریح کرد که مجروح به شفاخانه شماره 2 شهر بلگورود منتقل شده است. تمام کمک های لازم به او داده می شود.
"در مورد تخریب در شهر بلگورود. حریق در دو ساختمان مسکونی خصوصی رخ داده است. آتش فعلاً خاموش شده است. پنجره ها در چند آپارتمان سه ساختمان آپارتمانی و در دو ساختمان مسکونی خصوصی شکسته شده است. یک واحد تجارتی نیز آسیب دیده است. گلادکوف افزود: خسارت به هشت موتر نیز ثبت شد.
به گفته وی، در قریه های رزمنویه و دوبوویه ولسوالی بلگورود به سه خانوار و یک گلخانه خسارت وارد شده است.
وزارت دفاع روسیه امروز گزارش داد که دستگاه دافع هوا حدود ساعت 08:00 به وقت مسکو 9 انداخت از دستگاه راکتی RM-70 Vampire و سه گلوله از دستگاه راکتی اوراگان را در آسمان منطقه بلگورود منهدم کردند. رئیس منطقه تصریح کرد که دستگاه دافع هوا بر فراز بلگورود و منطقه بلگورود کار کرده است.
طی چند روز گذشته، بلگورود و دیگر مناطق منطقه مورد هدف گسترده نیروهای مسلح اوکراین قرار گرفته است. از روز پنجشنبه، حملات اوکراین هفت کشته و بیش از 40 زخمی برجای گذاشته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала