آماده شدن اروپا برای وضع مالیات بر واردات غلات روسیه و بلاروس

© Sputnik / Aleksandr Kryazhev /  مراجعه به بانک تصاویر Уборка урожая зерновых в Новосибирской области
Уборка урожая зерновых в Новосибирской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2024
عضو شوید
اتحادیه اروپا بر غلات روسیه و بلاروس به ازای هر تن 95 یورو عوارض وضع خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، فایننشال تایمز به نقل از منابع گزارش داد، اتحادیه اروپا در نظر دارد در روزهای آینده تعرفه 95 یورویی برای واردات غلات از روسیه و بلاروس به ازای هر تن وضع کند.
این نشریه می نویسد: "اتحادیه اروپا در حال آماده شدن برای وضع عوارض بر واردات غلات از روسیه و بلاروس است تا به کشاورزان و برخی از کشورهای عضو اطمینان دهد".
غلات روسیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.12.2023
چندرسانه ای
غلات روسیه بیشتر کجا می‌رود؟ + داده نمایی
به گفته منابع این روزنامه، چنین اقدامی منجر به افزایش حداقل 50 درصدی قیمت ها خواهد شد. همانطور که اشاره شد، برای دانه های روغنی و فرآورده های فرآوری شده آنها نیز عوارض اعمال خواهد شد.
اسپوتنیک هفته گذشته آمارهای روسیه و اروپا را تجزیه و تحلیل کرد و محاسبه کرد که سهم اتحادیه اروپا در صادرات محصولات کشاورزی روسیه در پایان سال 2023 به زیر هفت درصد رسیده است. این به دلیل کاهش 14 درصدی عرضه روسیه به 2.9 میلیارد دالر اتفاق افتاد. در همان زمان، فروش محصولات کشاورزی روسیه به دیگر کشورها، برعکس، با افزایش شش درصدی به 40.1 میلیارد دالر رسید.
یادآوری می کنیم، که در اروپا، اعتراضات کشاورزان چندین سال است که ادامه دارد - نخستین بار در سال 2019 در هالند در میان تشدید مقررات سبز برگزار شد. در سال 2023، اعتراضات به کشورهای دیگر سرایت کرده بود و تا پایان سال 12 کشور را تحت پوشش خود قرار داده بود. افزون بر دستور کار سبز، کشاورزان به قیمت پایین محصولات خود به دلیل واردات کالاهای اوکراینی، گرانی کود و سوخت و بودجه ناکافی معترض هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала