امریکا از بالا رفتن قیمت نفت در جهان به لرزه آمد

© Sputnik / Максим Богодвид /  مراجعه به بانک تصاویر استخراج النفط من باطن الأرض
استخراج النفط من باطن الأرض - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.03.2024
عضو شوید
امریکا از کیف خواست تا حملات خود را به تاسیسات انرژی روسیه متوقف کند و هشدار داد که این حملات می تواند منجر به افزایش قیمت جهانی نفت شود.
گزارش شده است که هشدارهای ایالات متحده خطاب به مقامات ارشد سازمان امنیت اوکراین و اداره تمام اطلاعات وزارت دفاع اوکراین بوده است.
یکی از مقامات گفت که کاخ سفید به طور فزاینده ای از "حملات گستاخانه" پهپادهای اوکراینی به تأسیسات نفتی در روسیه دلسرد شده است. واشنگتن همچنین نگران است که روسیه بتواند اقدامات تلافی جویانه ای علیه زیربنا های انرژی که غرب به آن متکی است، انجام دهد.
این نشریه به نقل از یک نماینده شورای امنیت ملی کاخ سفید می گوید: "ما حملات به داخل روسیه را تشویق نمی کنیم و اجازه نمی دهیم. این نشریه هیچ نظری از سازمان سیا، سازمان امنیت اوکراین و اداره تمام اطلاعات وزارت دفاع اوکراین دریافت نکرد.
از ابتدای ماه جاری پهپادهای اوکراینی چندین پالایشگاه نفت روسیه را مورد حمله قرار دادند. در بین آنها کارخانه های در نیژنی نووگورود، سامارا، مناطق ریازان و ولایت کراسنودار وجود دارد.
مقامات روسیه بارها اعلام کرده اند که اوکراین به یک کشور تروریستی تبدیل شده است. از جمله 6 فبروری، رئیس شورای فدراسیون، والنتینا ماتوینکو، گفت که "دولت تروریستی اوکراین از هیچ کاری ابا ندارد"؛ هواپیماهای بدون سرنشین نیروهای مسلح اوکراین حملات تروریستی را علیه تاسیسات مجتمع سوخت و انرژی روسیه انجام می دهند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала