دگروال متقاعد ارتش روسیه: این حمله تروریستی از قبل آماده شده بود

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر Оцепление и пожарные машины у концертного зала "Крокус Сити Холл", где произошла стрельба
Оцепление и пожарные машины у концертного зала Крокус Сити Холл, где произошла стрельба - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2024
عضو شوید
به باور این نظامی پیشین، این پاسخ به حملات اخیر روسیه در پنج یا شش روز اخیر بوده است.
به گزارش اسپوتنیک آناتولی ماتویچوک، دگروال متقاعد ارتش روسیه که تجربه شرکت در عملیات های جنگی در افغانستان و سوریه را دارد در یک مصاحبه اختصاصی می گوید که این حمله تروریستی از قبل آماده شده بود و پاسخی به تمام حملات روسیه در پنج یا شش روز گذشته است.
او تاکید دارد که دولت را که امروز اوکراین می‎نامیم، یک دولت تروریستی است که تمام قوانین بین المللی را به گونه کامل نقض می کند و از روش های غیرقانونی برای مبارزه استفاده می کند.
به باور این کارشناس، روسیه باید برای نیروهای مسلح خود قابلیت های نامحدود برای نابودی تروریست ها در هر کجا که هستند فراهم کند.
او در خصوص اعلامیه سفارت امریکا که مارچ منتشر شده بود افزود: پس از حمله به برج های دوقلو امریکایی ها عملیات ضدتروریستی را در افغستان آغاز کردند، اکنون زمان آن است که همان عملیات را علیه رژیم زلنسکی و متحدانش انجام دهیم.
قابل ذکر است که سرویس امنیت فدرال روسیه عصر جمعه اعلام کرد که تیراندازی و آتش‌سوزی قبل از اجرای کنسرت در تالار کنسرت "کروکوس سیتی" در منطقه کراسنوگورسک مسکو در شمال غربی مسکو رخ داده است. بر اساس گزارش اف اس ب، تاکنون 40 نفر کشته و بیش از 100 نفر زخمی شده اند. کمیته تحقیقات روسیه یک پرونده جنایی در رابطه با این حمله تروریستی باز کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала