سیمونیان حمله تروریستی در کروکوس را عملیات وحشت‌انگیر تحت "بیرق دروغین" خواند

© Sputnik / RT /  مراجعه به بانک تصاویر Маргарита Симоньян
Маргарита Симоньян - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.03.2024
عضو شوید
مارگاریتا سیمونیان، سردبیر گروه رسانه ای “راسیا سیگودنیا" (خبرگزاری اسپوتنیک زیر مجموعه این گروه رسانه ای می باشد) گفت که سازمان دهندگان آن (حمله تروریستی کروکوس) یکی از سازمان های تروریستی بین‌المللی را عاملان آن معرفی کردند.
به گزارش اسپوتنیک، سردبیر گروه رسانه ای “راسیا سیگودنیا" (خبرگزاری اسپوتنیک زیر مجموعه این گروه رسانه ای می باشد) افزود: کاملاً واضح است که یک عملیات وحشت‌انگیز، بی‌رحمانه و غیرقابل تصور تحت بیرق دروغین انجام شده است. به عنوان اجرا کننده. افرادی به طور ویژه انتخاب شدند که می‌توانستند آنها را به عنوان داعش (گروه تروریستی ممنوع در روسیه) معرفی شان کرد. و شما می توانستید این را باور کنید، اگر آنها خودشان چنین شروع احمقانه ای نمی‌کردند، وقتی که شب قبل، سرویس های اطلاعاتی امریکا، تمام نشریات تبلیغاتی که این سرویس های اطلاعاتی به آنها نه تنها اطلاعات را می دهند، بلکه به آنها دستور می دهند که چه چیزی را بنویسند و چه چیزی را ننویسند.
خانم سیمونیان اضافه کرد: اگر آنها فوراً فریاد نمی‌زدند که داعش است، وقتی که هنوز یک از آنها دستگیر نشده بودند، هنوز چهره‌نگاری وجود وجود نداشت، هیچ چیز مشخص نبود. این افراد چه کسانی هستند، چه شکلی هستند و آیا مسلمان هستند؟
به گفته سیمونیان، این سازمان تروریستی دقیقاً به این دلیل انتخاب شده است که "در سراسر جهان حملات تروریستی زیادی انجام داده است" و "با اوکراین ارتباط ندارد و به اوکراین فکر نمی کنند".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала