- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

پنهان کردن جسدهای سربازان کشته شده ای اوکراینی از سوی همرزمان شان + ویدیو

© AP Photo / Efrem LukatskyВоенный ВСУ во время боевой подготовки на военном полигоне
Военный ВСУ во время боевой подготовки на военном полигоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.03.2024
عضو شوید
یک پهپاد روسی از نحوه پنهان کردن جسدهای سربازان اوکراینی از سوی نیروهای مسلح این کشور فیلمبرداری کرد.
به گزارش اسپوتنیک، یک هواپیمای بدون سرنشین شناسایی روسی در ویدئویی ضبط کرد، که چگونه یک تیم تخلیه اوکراین جسدهای سربازان کشته شده اوکراینی را در یک جنگل کاری خط مقدم انداخته است.
یک منبع در سازمان های مجری قانون روسیه به اسپوتنیک گفت: "ارتش اوکراین دو زخمی را از ساختارهای ویران شده بیرون کرده، آنها را در یک وانت بار کرده و به پشت جبهه برد. با این حال، سپس پیکاپ مسیر خود را تغییر داد و به کمربند جنگلی رفت. با توقف خودرو، تیم تخلیه اوکراینی دو تن از برادران همرزم خودشان را که در آن زمان مرده بودند از وانت بیرون کردند و جسدهای آنها را در کمربند جنگلی رها کردند و سوار موتر شان شدند و رفتند".
همانطور که همکار آژانس توضیح داد، نیروهای مسلح اوکراین این کار را به منظور پنهان کردن خسارات و عدم پرداخت غرامت پولی به بستگان قربانیان انجام می دهند.
این حادثه زمانی فیلمبرداری شد، که ارتش روسیه در جهت خرسون یکی از اهداف نیروهای مسلح اوکراین را در خط تماس رزمی مورد آتش قرار داد. پهپاد شناسایی پس از حمله، اقدامات دشمن را زیر نظر داشت.
ارتش روسیه بارها تعداد زیادی جسدهای دفن نشده سربازان کشته شده اوکراینی در منطقه خط مقدم زیر کنترل کیف را گزارش کرده است. اسیران جنگی نیروهای مسلح اوکراین نیز تأیید کردند، که در منطقه خط مقدم در سوی اوکراین، در کشتزارها و کمربندهای جنگلی، جسدهای دفن نشده بسیاری از سربازان اوکراینی وجود دارد. به گفته آنها، فرماندهی عمدا آنها را به عقب تخلیه نمی کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала