پایان عملیات نجات در تالار شهر کروکوس

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر Возгорание в концертном зале "Крокус Сити Холл", где произошла стрельба
Возгорание в концертном зале Крокус Сити Холл, где произошла стрельба - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.03.2024
عضو شوید
وزارت شرایط اضطراری روسیه از پایان کار کمک و نجات اضطراری در تالار شهر کروکوس خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی وزارت شرایط اضطراری نوشت، که وزارت شرایط اضطراری فدراسیون روسیه عملیات نجات اضطراری را در تالار شهر کروکوس تکمیل کرده است.
در پیام این وزارت آمده است: "کارشناسان وزارت شرایط اضطراری روسیه پیامدهای آتش سوزی را به طور کامل از بین بردند و همچنین پاکسازی آوار در کروکوس را به پایان رساندند. کارهای بعدی به صورت مکانیزه با بکارگیری از تجهیزات مهندسی انجام خواهد شد".
Президент Таджикистана Эмомали Рахмон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.03.2024
رحمان کنترل بررسی از خانواده های تروریستان کروکوس در دوشنبه را به دست گرفت
خاطرنشان می شود، که در مجموع امدادگران بیش از 900 متر مکعب از سازه های فروریخته را برچیده و بیرون کردند.
این پیام می‌افزاید: "بررسی آوارها با بکارگیری از سیستم‌های رباتیک کارشناسی و همچنین خدمه سگ‌های یگان مرکز نجات و مرکز رهبری انجام شد. پیش از آغاز کار تجهیزات سنگین، امدادگران به صورت دستی سازه‌ها را بریده و برچیدند".
همانطور که وزارت شرایط اضطراری اعلام کرد، در مجموع بیش از 1000 نفر و بیش از 300 قطعه تجهیزات در عملیات امداد و نجات در محل شرکت داشتند.
یادآوری می کنیم، که تیراندازی و آتش سوزی در شامگاه 22 مارچ پیش از اجرای کنسرت در تالار شهر کروکوس در کراسنوگورسک در نزدیکی مسکو رخ داد. خبرنگار اسپوتنیک که شاهد این حادثه بود گزارش داد، که چند مرد استتار شده و بدون ماسک به داخل سالن هجوم بردند، آنها در محدوده نقطه خالی به مردم شلیک کردند و بمب های آتش زا پرتاب کردند. برپایه آخرین داده های کمیته تحقیق، 139 نفر جان باختند.
مارگاریتا سیمونیانسردبیر گروه رسانه ای راسیا سیوودنیا و (خبرگزاری اسپوتنیک زیر مجموعه این گروه رسانه ای می باشد)، از افزایش شمار قربانیان به 143 نفر خبر داد. برپایه گزارش وزارت شرایط اضطراری، 152 نفر در نتیجه این تروریست زخمی شدند. بیست و چهارم ماه مارچ عزای عمومی اعلام شد.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه خاطرنشان کرد، که هر چهار عامل یورش تروریستی پیدا و دستگیر شدند - آنها سعی کردند بگریزند و به سوی اوکراین در حال حرکت بودند، جایی که "پنجره ای" برای آنها در طرف اوکراین آماده شده بود تا از مرز بگذرند. وزارت داخله روسیه گزارش داد، که این افراد خارجی هستند. رئیس جمهور خاطرنشان کرد، که در مجموع 11 نفر دستگیر شدند و نیروهای امنیتی در تلاش هستند تا کل پایگاه تروریستان را کشف کنند. به گفته سرویس امنیت فدرال روسیه، سلاح های مورد استفاده تروریستان از پیش در یک انبار آماده شده بود. پوتین گفت، که روسیه نه تنها با یک یورش تروریستی بدبینانه برنامه ریزی شده، بلکه با کشتار جمعی آماده و سازماندهی شده غیرنظامیان روبرو است. رئیس جمهور تاکید کرد، که همه ای دست اندرکاران، سازمان دهندگان و مشتریان این جنایت به مجازات عادلانه و اجتناب ناپذیر محکوم خواهند شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала