کشته و زخمی شدن 7 طالب در کابل و غور از سوی نیروهای جبهه مقاومت

© National Resistance Front of Afghanistanکشته شدن بیش از 300 جنگجوی طالبان در درگیری با جبهه مقاومت 
کشته شدن بیش از 300 جنگجوی طالبان در درگیری با جبهه مقاومت  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.03.2024
عضو شوید
جبهه مقاومت ملی نوشت، که در دو یورش نیروهای مقاومت ملی در کابل و غور، 7 طالب تروریست کشته و زخمی شدند.
به گزارش اسپوتنیک، جبهه مقاومت ملی با نشر خبرنامه ای نوشت: "نیروهای جبهه مقاومت ملی، نزدیکای ساعت 7 شام دیروز، 7 حمل 1403، یک طالب تروریست را، که سوار بر موترسایکل بود، در روستای جوریا از مربوطات شهرستان/ولسوالی شهرک ولایت غور، مورد حمله قرار دادند که در نتیجه آن، فرد مورد نظر به اسم ملا سرافراز هلاک شد. دو میل اسلحه و یک عراده موترسایکل از نزد این طالب تروریست به دست نیروهای جبهه مقاومت ملی افتاده است".
کشته شدن بیش از 300 جنگجوی طالبان در درگیری با جبهه مقاومت  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.03.2024
جبهه مقاومت: 4 طالب را در کابل کشته و زخمی کردیم
این جبهه از یورش دیگر خبر داده و نوشته است: "همچنان نیروهای جبهه مقاومت ملی، عملیاتی را در منطقه سرکوتل خیرخانه، مربوط حوزه هفدهم امنیتی شهر کابل راه اندازی کردند که در نتیجه آن 2 طالب تروریست کشته و 4 طالب تروریست زخمی شدند. این عملیات در محل بازرسی طالبان در نزدیک درمانگاه کمال انجام شد".
این جبهه همچنان افزوده است، که نیروهای جبهه مقاومت ملی، در این عملیات‌ها آسیبی ندیده‌اند.
در پایان این جبهه یکبار دیگر بر مبارزه مسلحانه در برابر گروه طالبان تا آزادی این کشور از دست این گروه تاکید و نوشته است: "نیروهای جبهه مقاومت ملی، عملیات‌های خود را به هدف نابودی تروریستان و آزادی کشور و مردم از زیر چیرگی گروه تروریستی طالبان در نقاط مختلف کشور طرح و اجرا می‌کنند".
یادآوری می کنیم، که یادآوری می کنیم، که گروه طالبان پس از یک معامله پیچیده و پنهان با امریکا در دوحه پایتخت قطر، در پانزدهم ماه اگوست سال 2021 کنترل افغانستان را به دست گرفت و از آن زمان تاکنون با رفتار تندروانه شهروندان افغانستان به ویژه بانوان را به تنگنا قرار داده است.
با وجود اعلان بخشش عمومی از سوی رهبر این گروه، اما جنگجویان این گروه تاکنون بیش از دو هزار نظامیان و کارمندان حکومت پیشین را زندانی، شکنجه و کشته اند.
در ماه های پسین یورش های جبهه های مخالف گروه طالبان بر جنگجویان این گروه افزایش پیدا کرده و تاکنون صدها تن از جنگجویان این گروه در یورش های جبهه های مخالف این گروه کشته و زخمی شده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала