بریتانیا در نبرد با روسیه تنها چند ماه دوام می آورد

© AP Photo / Alastair GrantA woman carrying a pink umbrella walks across Westminster Bridge, with the Palace of Westminster in the background as it begins to snow in London, Friday, Jan. 18, 2013
A woman carrying a pink umbrella walks across Westminster Bridge, with the Palace of Westminster in the background as it begins to snow in London, Friday, Jan. 18, 2013 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.03.2024
عضو شوید
در صورت درگیری بریتانیا با فدراسیون روسیه، این کشور بیش از چند ماه در نبرد دوام نخواهد آورد.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه تلگراف به نقل از مقام های پیشین و کنونی ارتش انگلیس گزارش می دهد، که در صورت وقوع درگیری احتمالی، انگلیس بیش از چند ماه در نبرد با روسیه دوام نخواهد آورد.
به گفته این نشریه، "مارک فرانسوا" معاون وزیر دفاع پیشین بریتانیا از مارک فرانسوا پرسید، که آیا درست است که بریتانیا "نمی‌تواند بیش از چند ماه در عملیات‌های رزمی تمام‌مقیاس" با فدراسیون روسیه بجنگد، زیرا ما این کار را انجام می‌دهیم. ذخایر مهمات و تجهیزات لازم برای این کار را ندارید، "(رابرت معاون ستاد دفاع) ماگووان اعتراف کرد که این درست است".
لاوروف:هیچ ثبوتی از دخالت روسیه در انتخابات امریکا وجود ندارد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.02.2024
روسیه موضع بریتانیا در درگیری پیرامون اوکراین را ارزیابی کرد + ویدیو
فرانسوا از سال 2013 تا 2015 معاون وزارت دفاع بود. زمان انجام این گفتگو در نشریه مشخص نشده است. با این حال، این مطلب می افزاید، که این در جریان سخنرانی ماگووان در جمع نمایندگان مجلس بود. همانطور که این روزنامه خاطرنشان می کند، از سال 2010، نیروهای مسلح بریتانیا "خالی" شده اند و ظرف چند ماه پس از شروع درگیری ها، توانایی های خود را در درگیری به پایان می رساندند.
پسین ها ایده هایی در مورد درگیری مسلحانه مستقیم بین اتحاد و فدراسیون روسیه به طور فزاینده ای در غرب مطرح شده است. کرملین خاطرنشان کرد، که فدراسیون روسیه تهدیدی ایجاد نمی کند، کسی را تهدید نمی کند، اما اقداماتی را که به طور بالقوه برای منافع آن خطرناک است نادیده نخواهد گرفت. افزون بر این، در سال های پسین، فدراسیون روسیه به فعالیت بی پیشینه ای ناتو در نزدیکی مرزهای غربی خود اشاره کرده است. این ائتلاف در حال گسترش ابتکارات است و آن را "مهار تجاوز روسیه" می نامد. مسکو بارها نسبت به افزایش نیروهای اتحاد در اروپا ابراز نگرانی کرده است. وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که مسکو همچنان برای گفتگو با ناتو باز است، اما بر مبنای برابر، در حالی که غرب باید روند نظامی کردن قاره را کنار بگذارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала