11 زلزله نیرومند پیهم تایوان را لرزاند/ شمار زخمیان به 711 نفر رسید + ویدیو

© Photo / Pixabay/MittmacПанорама Тайбея, Тайвань
Панорама Тайбея, Тайвань - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.04.2024
عضو شوید
دومین زمین لرزه به بزرگی 6.6 ریشتر در کمتر از 15 دقیقه در نزدیکی تایوان رخ داد.
به گزارش اسپوتنیک، بر اساس داده‌های آژانس هواشناسی اصلی جاپان، زمین‌لرزه‌ای نیرومند در سواحل شرقی تایوان و به دنبال آن لرزش‌های نیرومندتر رخ داد.
زمین لرزه ای به بزرگی 7.7 ریشتر در ساعت 08:58 به وقت جاپان (02:58 به وقت مسکو) در نزدیکی سواحل شرقی تایوان به ثبت رسید. خاطرنشان شد، که کانون زمین لرزه "در عمق بسیار کم" زیر آب بوده است.
کمتر از 15 دقیقه بعد - در ساعت 9.11 به وقت جاپان (3.11 به وقت مسکو) - لرزه های جدیدی با بزرگی 6.6 در پی داشت. عمق کانون زمین لرزه دوباره "بسیار کم" تعیین شد.
سومین زمین لرزه به بزرگی 6.3 ریشتر در ساعت 09:35 به وقت جاپان (03:35 به وقت مسکو) در همین منطقه به ثبت رسید. کانون زمین لرزه در عمق 20 کیلومتری زیر آب قرار داشت. بر اساس اعلام سازمان آتش نشانی تایوان، در مجموع بیش از 11 زمین لرزه با بزرگی بیش از 4 در مقیاس ریشتر نیرومند ترین لرزش های جزیره در یک چهارم قرن گذشته در این جزیره ثبت شده است.
در شهر هوالین دو ساختمان و در شهر اکسنبیری یک ساختمان کارخانه پلاستیک فرو ریخت. تصاویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی خانه های آسیب دیده را نشان می دهد که بر اساس گزارش رسانه ها، هشت نفر در یکی از آنها گرفتار شده اند. بیش از 87 هزار خانوار برق ندارند و قطعی انترنت ثبت شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала