اعلام کمک کانگرس امریکا به قوای مسلح اوکراین

© Sputnik / David B. Gleasonپنتاگن
پنتاگن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2024
عضو شوید
پنتاگن خبر داد که ایالات متحده امریکا میتواند در جریان دو روز مهمات را از جرمنی به قوای مسلح اوکراین اکمال کند.
به گزارش اسپوتنیک، نیویارک تایمز خبر داده است که جنرال پاتریک رایدر، سخنگوی پنتاگن، گفت: لایحه کمک های نظامی می تواند در مدت کوتاهی مهمات را از دیپوهای مهمات پنتاگن در آلمان به قوای مسلح اوکراین منتقل کند.
رایدر گفت: "ما تدارکات بسیار قابل اعتمادی داریم که می توانیم ظرف چند روز انتقال را انجام دهیم."
به نقل از نیویارک تایمز، جنرال پاتریک رایدر، سخنگوی پنتاگن، گفت: لایحه کمک های نظامی می تواند در مدت کوتاهی مهمات را از انبارهای پنتاگن در آلمان به نیروهای مسلح اوکراین منتقل کند.
رایدر گفت: "ما تدارکات بسیار قابل اعتمادی داریم که می توانیم ظرف چند روز انتقال را انجام دهیم."
چهارشنبه گذشته، مجلس نمایندگان تحت کنترل جمهوری خواهان، به جای پیروی از سنا در تایید درخواست کلی 95 میلیارد دلاری کاخ سفید، سه لایحه جداگانه برای کمک به اسرائیل، اوکراین و متحدانش در منطقه هند و اقیانوس آرام منتشر کرد.
"
از 60.84 میلیارد دالر اختصاص داده شده به کیف، 23.2 میلیارد برای تکمیل تجهیزات نظامی و خدمات دفاعی منتقل شده پیشنهاد شده است. 13.8 میلیارد دیگر برای خرید تسلیحات و خدمات دفاعی برای اوکراین هزینه خواهد شد. به نوبه خود، 11.3 میلیارد دلار برای حمایت از "عملیات نظامی مستمر ایالات متحده در منطقه" در نظر گرفته شده است.
علاوه بر این، مقرر شده است که جو بایدن، رئیس جمهور این کشور، ظرف 60 روز از تاریخ لازم الاجرا شدن این قانون، باید با اوکراین در مورد بازپرداخت کمک های اقتصادی خود به توافق برسد.
روز شنبه 20 اپریل، مجلس نمایندگان آمریکا هر سه لایحه فوق الذکر را تصویب کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала