روسیه علیه کمک های مالی امریکا به اوکراین واکنش نشان داد

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر Российские флаги, установленные в Москве ко Дню государственного флага России
Российские флаги, установленные в Москве ко Дню государственного флага России - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2024
عضو شوید
وزارت خارجه روسیه: اقدامات امریکا در اوکراین با رد بی قید و شرط و قاطع مواجه خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که ایالات متحده آماده است تا رژیم کیف را با سلاح پمپاژ کند تا بتواند تا آخرین اوکراینی بجنگد، از جمله موارد دیگر، حملات تروریستی در خاک روسیه، حملات تخریبی و قتل خبرنگاران نیزتحت تحقیقات قرار دارد.
نخبگان حاکم در ایالات متحده، صرف نظر از وابستگی حزبی، آماده اند تا رژیم کیف را با سلاح پمپاژ کنند تا بتواند تا آخرین اوکراینی بجنگد، از جمله، حملات تروریستی به اهداف غیرنظامی در روسیه را ادامه دهد. قلمرو، حملات خرابکارانه و قتل روزنامه نگاران، - در پیامی که در وب سایت وزارت خارجه روسیه منتشر شده است، آمده است.
مجلس نمایندگان امریکا روز شنبه با اکثریت قاطع لایحه ای را برای اختصاص تقریباً 61 میلیارد دالر به اوکراین تصویب کرد. پس از تصویب مجلس نمایندگان، این سند برای بررسی به سنای امریکا ارسال می شود.
Здание Капитолия в Вашингтоне, США. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2024
مجلس نمایندگان امریکا لایحه مصادره دارایی های روسیه را تصویب کرد
اقدامات ایالات متحده به عنوان طرف واقعی مناقشه با رد بی قید و شرط و قاطع مواجه خواهد شد و غوطه ور شدن عمیق تر واشنگتن در یک جنگ ترکیبی علیه روسیه منجر به همان شکست بلند و تحقیرآمیز ایالات متحده در زمان خود خواهد شد. وزارت امور خارجه روسیه طی بیانیه‌ای اعلام کرد: در ویتنام و افغانستان، تلاش‌ها برای نجات رژیم نئونازی زلنسکی محکوم به شکست هستند.
این خارجه روسیه تاکید کرد که کاخ سفید "دیگر روی پیروزی اسطوره‌ای رژیم تحت کنترل کیف شرط نمی‌بندد، بلکه روی این واقعیت شرط می‌بندد که نیروهای مسلح اوکراین حداقل تا رای‌گیری ماه نوامبر، بدون اینکه چهره بایدن را خراب کنند، مقاومت کنند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала