رئیس استخبارات: شکست اوکراین اعتراف دردناک است

CC BY 4.0 / The Presidential Office of Ukraine / Kyrylo Budanov (cropped)Начальник Главного управления разведки Министерства обороны Украины Кирилл Буданов
Начальник Главного управления разведки Министерства обороны Украины Кирилл Буданов  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.04.2024
عضو شوید
رئیس اداره اطلاعات اساسی وزارت دفاع اوکراین: اوکراین در ماه می روزهای سختی را پیشرو خواهد داشت.
به گزارش اسپوتنیک، کریل بودانوف رئیس اداره اطلاعات اصلی وزارت دفاع اوکراین طی مصاحبه با بی بی سی گفت: اوکراین از ماه می به بعد با وضعیت دشواری روبرو خواهد شد.
وی گفت: از اواسط ماه می مشکلاتی بوجود خواهد آمد.
"
به گفته بودانوف*، مشکلات در جبهه زمانی آغاز خواهد شد که قوای روسیه یک حمله بزرگ را در دونباس آغاز کند. رئیس اداره اطلاعات اصلی می گوید همزمان، روسیه از یک "رویکرد یکپارچه" استفاده خواهد کرد، اما او از توضیح جزئیات آن خودداری کرد.
هفته گذشته، ویلیام برنز، رئیس سیا، پیشنهاد کرد که اوکراین می تواند تا پایان سال شکست بخورد و الکساندر سیرسکی، قوماندان عمومی قوای مسلح اوکراین، اعتراف کرد که وضعیت در میدان جنگ به دلیل اقدامات فعال نیروهای روسی بدتر شده است، که به گفته وی، عملیات تهاجمی را در پس زمینه گرم و خشک آغاز کردند. روس ها با استفاده از وضع آب و هوا به موفقیت های تاکتیکی دست می یافتند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала