تلاش امریکا برای دیکتاتوری دیجیتالی جهان

© AP Photo / John MinchilloDmitri Polyanski, arxiv şəkli
Dmitri Polyanski, arxiv şəkli - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.04.2024
عضو شوید
معاون نخست نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان ملل گفت: ایالات متحده در تلاش است تا یک دیکتاتوری جهانی در حوزه دیجیتال برقرار کند.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پولیانسکی، معاون نخست نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان ملل در نشست کمیته اطلاعات مجمع عمومی سازمان ملل گفت: ایالات متحده در تلاش است تا یک دیکتاتوری جهانی در حوزه دیجیتال برقرار کند.
دیمیتری پولیانسکی در ادامه افزود: "واشنگتن با بهره گیری از این واقعیت که اهرم های اصلی حاکمیت انترنت در کشورهای غربی واقع شده است و در حوزه قضایی این کشورها، در درجه نخست ایالات متحده، همه ای انحصارات اصلی فناوری اطلاعات به ثبت رسیده است، واشنگتن فرآیندهایی را تحریم کرده است که نتیجه منطقی آنها، ایجاد یک دیکتاتوری دیجیتال جهانی، یعنی از دست دادن کامل توانایی دولت ها برای تعمیم حاکمیت خود در حوزه دیجیتال است".
Генеральный директор Tesla и основатель SpaceX бизнесмен Илон Маск - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.02.2024
ماسک: امریکا بهشت ​​جنایتکاران سراسر جهان است
وی تصرح کرد: "پیش شرط ها برای کنترل کامل فضای دیجیتال با امکان "قطع" هر گونه گزینه اطلاعاتی برای جریان اصلی دارای گواهی غرب ایجاد می شود. به عنوان نمونه، پسین ها در سایت‌های انحصارطلبان فناوری اطلاعات غربی، مطالب بیگانه‌هراسی، نژادپرستانه، ملی‌گرایانه و روس‌هراسی به طور فعال منتشر می‌شود که مدیران آنها به آن توجهی نمی‌کنند. در عین حال، بطور بی‌رحمانه ای کانال‌ها و حساب‌های رسانه‌ها و کاربران عادی را که دیدگاهی متفاوت از دیدگاه غربی پخش می‌کنند، می بندند".
وی در ادامه متذکر شد: "سازمان های دولتی ایالات متحده اغلب در خفا چنین خودسری هایی را تشویق می کنند که توسط شرکت های بزرگ فناوری اطلاعات انجام می شود. حقایق چنین مداخلاتی مرتباً به اطلاع عموم می رسد.
بنابراین، در پیکربندی کنونی، واسطه های اینترنتی به ابزاری برای دستکاری افکار عمومی و انتشار تبلیغات تهاجمی تبدیل شده اند. این مشکل با این واقعیت تشدید می شود که در حال حاضر هیچ هنجار حقوقی بین المللی برای مبارزه مناسب با این رفتار غول های فناوری اطلاعات وجود ندارد".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала