دستگیری 40 دانشجوی پشتیبان فلسطین در امریکا

© AFP 2023 / Robyn Beck Акция протеста "Удар по Газе", призывающая к прекращению огня в конфликте между Израилем и ХАМАС, в Лос-Анджелесе, Калифорния
Акция протеста Удар по Газе, призывающая к прекращению огня в конфликте между Израилем и ХАМАС, в Лос-Анджелесе, Калифорния - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.04.2024
عضو شوید
در تگزاس امریکا نزدیک به 40 دانشجو که در راهپیمایی در پشتیبانی از فلسطین شرکت کرده بودند، از سوی پولیس امریکا دستگیر شدند.
به گزارش اسپوتنیک، سازمان دهندگان راهپیمایی در پشتیبانی از مردم فلسطین می گویند: نزدیک به 40 دانشجو که برای پشتیبانی از فلسطین در قلمرو دانشگاه تگزاس در شهر آستین امریکا راهپیمایی کرده بودند، از سوی پولیس دستگیر شدند.
نبنزیا: سرویس های خارجی برای داعش در افغانستان جنگ افزار تهیه می کنند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.04.2024
نبنزیا از امریکا بخاطر وتوی قطعنامه پذیرش فلسطین در سازمان ملل انتقاد کرد
برگزاری کنندگان این راهپیمایی گفتند: "نزدیک به 40 نفر دستگیر شدند. در جریان دستگیری‌ها، پولیس از نارنجک‌های گازگیر و دیگر گلوله‌های کیمیایی کار گرفت".
کلانتری این شهر از اعلام شمار دقیق دستگیر شدگان به ایستگاه خودداری کرد و اشاره کرد که شمارش تا روز سه شنبه تکمیل نخواهد شد.
کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید پیشتر درباره ای بکارگیری از تجهیزات ویژه از سوی نیروهای امنیتی برای سرکوب اعتراضات دانشجویان در پشتیبانی از فلسطین در قلمرو دانشگاه های امریکا اظهار نظری نکرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала