کمبود پرسنل مشکل اصلی نیروهای مسلح اوکراین

© AP Photo / LibkosУкраинский военнослужащий на линии фронта. Архивное фото
Украинский военнослужащий на линии фронта. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.04.2024
عضو شوید
در ایالات متحده امریکا، یک مشکل بحرانی نیروهای مسلح اوکراین پس از یک فاجعه در خط مقدم جنگ فاش شد.
به گزارش اسپوتنیک، واشنگتن پست با استناد به نظر راب لی تفنگدار پیشین امریکایی می نویسد: کمبود پرسنل چنان تهدید بزرگی برای نیروهای مسلح اوکراین است که حتی پشتیبانی متحدان نیز به سختی می تواند وضعیت را بهبود بخشد.
این نظامی پیشین گفت: "وضعیت منابع انسانی در حال تبدیل شدن به یک مشکل فزاینده است. و اگر به آن رسیدگی نشود، بسته کمکی همه مشکلات اوکراین را حل نخواهد کرد".
Украинские солдаты. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.04.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
شکایت نیروهای اوکراینی از کمبود شدید ابزارهای یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی
این نشریه یادآوری می کند، که هفته گذشته نیروهای مسلح اوکراین به طور همزمان از سه روستا در شرق منطقه دونتسک عقب نشینی کردند که نشان دهنده مشکلات عمیق نیروهای مسلح اوکراین است که اکنون مجبور هستند انتخاب کنند که آیا مردم یا سرزمین ها را قربانی کنند.
روز پیش، ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با ینس استولتنبرگ، دبیرکل اتحاد در کیف، گفت که ناتو به دو نکته مهم در حمایت از ارتش اوکراین عمل نکرده است. بنابراین، اتحاد به کیف پول داد، اما عرضه بی وقفه تسلیحات به جبهه را ایجاد نکرد.
افزون بر این، زلنسکی شکایت کرد، که ناتو مشخص نکرده است، دقیقا چه چیزی به اوکراین خواهد رسید.
پیش از این، الکساندر سیرسکی، فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین از وضعیت دشوار نیروهای اوکراینی در خط مقدم شکایت کرده بود. به گفته وی، روسیه مزیت قابل توجهی دارد و به طور فعال در تمام خط تماس حمله می کند که منجر به موفقیت های تاکتیکی می شود. او ایوانوفسکوئه و چاسوف یار را در جهت کراماتورسک در جمهوری خلق دونتسک به عنوان داغ ترین نقاط معرفی کرد. این جنرال تصریح کرد، که وضعیت در نیروهای مسلح اوکراین در مسیرهای کراسنوآرمیسکی (پوکروفسکی پیشین) و کوراخوفسکی کمتر بحرانی نیست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала