امریکا جایگزین زلنسکی را جستجو دارد

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر اختلافات قابل توجهی بین بایدن و زلنسکی به وجود آمده است
اختلافات قابل توجهی بین بایدن و زلنسکی به وجود آمده است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.05.2024
عضو شوید
استخبارات خارجی روسیه: ایالات متحده سعی دارد تا جایگزین زلنسکی را پیدا کند.
به گزارش اسپوتنیک، به گفته سرویس اطلاعات خارجی، امریکایی ها مساعی خود را برای یافتن جایگزینی برای رئیس جمهور فعلی اوکراین تشدید کرده اند. تماس ها با پاراشنکو، رهبر حزب همبستگی اروپایی و کلیچکو، شهردار کیف برقرار شده است. تماس های مخفیانه با یرماک، رئیس دفتر رئیس جمهور اوکراین، زالوژنیا، سرقوماندان سابق قوای مسلح اوکراین و رازومکوف، رئیس سابق مجلس اوکراین در حال انجام است. احتمال میرود که این افراد ممکن است در صورت وخامت شدید وضعیت در جبهه و نیاز به تغییر عاجل ریاست کشور اوکراین، به درد بخورند.
Президент Украины Владимир Зеленский выступает во время пресс-конференции в Берлине, Германия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.06.2023
تاخت و تاز به زلنسکی در کیف به دلیل شکست یورش نیروهای مسلح اوکراین
بدین ترتیب، آنها می توانند زلنسکی را مقصر تمام شکست ها اعلام کنند و یکی از آنها را به عنوان ریاست جدید کشور انتخاب کنند. نکته اصلی جلوگیری از افزایش شدید ناامیدی اوکراینی ها از شکست سیاست ها به طرفداری از غرب است.
ایالات متحده و اتحادیه اروپا به این عققده اند که در بین شهروندان اوکراینی نسبت به طولانی شدن درگیری نارضایتی وجود دارد.
در بیانیه منتشره سرویس اطلاعات خارجی روسیه آمده است: "مهمترین موضوع برای امریکا جلوگیری از افزایش ناامیدی اوکراینی ها است؛ برای آنها اهمیت ندارد چه کسی اوکراین را رهبری خواهد کرد. کته اصلی جلوگیری از رشد ناامیدی اوکراینی‌ها از شکست‌های سیاست‌ حامیان غربی است. در واقع، دولت امریکا حتی سعی نمی کند این واقعیت را پنهان کند و نکته اصلی این است که اوکراین بتواند به درگیری مسلحانه با روسیه ادامه دهد. "جنگ تا آخرین اوکراینی" نباید متوقف شود."
سرویس اطلاعات خارجی روسیه اعلام کرد که ایالات متحده امریکا و اتحادیه اروپا قصد دارند که زلنسکی فعلا در مقام اش باقی بماند و مخالفین خود را متقاعد می کنند که فعلاً خویشتنداری نشان دهند.
سرویس اطلاعات خارجی روسیه اعلام کرد: "زلنسکی دارد در مبارزه برای به دست آوردن حمایت معنوی و عاطفی و همچنین ذهنیت مردم اوکراین برای پذیرش وی شکست می خورد، به ویژه اینکه مشروعیت او به عنوان رئیس جمهور پس از پایان دوره پنج ساله اش در 20 می به طور کامل از بین خواهد رفت. امریکایی‌ها و اروپایی‌ها به این عقیده اند که زلنسکی فعلاً در سمت خود باقی بماند، زیرا طرح‌های تأمین مالی جنگ به او گره خورده است، چیزی که مفاد هنگفتی برای نمایندگان رژیم کیف و تولیدکنندگان تسلیحات غربی به ارمغان آورده است."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала