کانگرس از شرایط اعزام قوای امریکا به اوکراین نام برد

CC0 / Pixabay / برخی از اعضای کانگرس امریکا خواستار قطع همکاری واشنگتن با اسلام آباد شدند
برخی از اعضای کانگرس امریکا خواستار قطع همکاری واشنگتن با اسلام آباد شدند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.05.2024
عضو شوید
جفریس عضو کانگرس امریکا: امریکا در صورت شکست کامل اوکرین میتواند در درگیری اوکراین مداخله کند.
به گزارش اسپوتنیک، حکیم جفریس، رهبر اقلیت دموکرات در مجلس نمایندگان کانگرس امریکا در مصاحبه با سی بی اس نیوز گفت که اگر اوکراین شکست بخورد، ممکن است ایالات متحده مجبور شود با استفاده از نیروهای خود در درگیری ها مداخله کند.
وی در ادامه افزود: "ما نمی توانیم اجازه دهیم اوکراین سقوط کند، زیرا اگر سقوط کند، احتمال زیادی وجود دارد که امریکا مجبور شود در درگیری دخالت کند، نه فقط با تخصیص پول، بلکه با اعزام پرسنل نظامی."
به گفته جفریس، مارجوری تیلور گرین جمهوری خواه حامی اصلی این خط در مجلس نمایندگان است.
پیش از این، امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه گفت که اتحادیه اروپا با ایجاد "ائتلاف نهم برای حملات عمیق" موافقت کرده است که موشک‌های میان‌برد و دوربرد اوکراین را تامین می‌کند. او همچنین گفت که فرانسه برای جلوگیری از پیروزی روسیه در این جنگ، هر کاری انجام خواهد داد.
به گفته وی، رهبران کشورهای غربی درباره امکان اعزام نیرو به اوکراین گفت وگو کرده اند، اما هنوز توافقی حاصل نشده است. بعداً، گابریل آتال، صدراعظم فرانسه، پس از اظهارات ماکرون، نیز اعزام قوای مسلح به اوکراین را رد نکرد و افزود که پاریس "نمی‌تواند با پیروزی روسیه کنار بیاید".
کنستانتین گاوریلوف، رئیس هیئت روسی در مذاکرات وین در مورد امنیت نظامی و کنترل تسلیحات، پیشتر به اسپوتنیک گفته بود که اعزام احتمالی نیرو توسط کشورهای غربی به اوکراین خطر درگیری مستقیم بین ناتو و روسیه را افزایش می دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала