دولت میشوستین کناره گیری خواهد کرد

© Sputnik / Evgeny Odinokov /  مراجعه به بانک تصاویر Дом Правительства Российской Федерации на Краснопресненской набережной в Москве
Дом Правительства Российской Федерации на Краснопресненской набережной в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.05.2024
عضو شوید
دولت روسیه به ریاست نخست وزیر این کشور در 7 می کناره گیری می کند.
به گزارش اسپوتنیک، دولت روسیه به رهبری میخائیل میشوستین روز سه شنبه کناره گیری می کند.
بی درنگ پس از تحلیف ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، کابینه وزیران کنونی این کشور در برابر رئیس جمهور آینده کناره گیری خواهد کرد.
پارلمان روسیه فردا نامزدی میشوستین به مقام نخست‌وزیری را بررسی می‌کند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.01.2020
پارلمان روسیه فردا نامزدی میشوستین به مقام نخست‌وزیری را بررسی می‌کند
کابینه آشفتگی: همه گیر، تحریم ها، عملیات نظامی ویژه
دولت میشوستین در 21 جنوری 2020 پس از کناره گیری کابینه وزیران پیشین به ریاست دیمیتری مدودف تصویب شد. فرض بر این بود که وظیفه اصلی دولت جدید اجرای مؤثر پروژه های ملی باشد. خود میشوستین که پیش از پیوستن به کابینه وزیران، ریاست سرویس مالیاتی فدرال را بر عهده داشت، در ابتدا توسط کارشناسان یک نخست وزیر فنی نامیده می شد، اما زندگی وظایف غیرفنی را به او تقدیم کرد. اعضای جدید کابینه باید نه با اجرای پروژه های ملی، بلکه با مبارزه با ویروس کرونا و پیامدهای همه گیر، تخصیص بودجه برای پرداخت به کارکنان بهداشتی و توسعه اقدامات حمایتی برای بخش های آسیب دیده اقتصاد از نزدیک برخورد کردند.
وظایف کابینه جدید
دولت جدید باید بسیاری از مسائل مهم را حل کند. پوتین در سخنرانی خود در مجلس فدرال شماری هدف مشخص در زمینه های جمعیت شناسی، مراقبت های بهداشتی، آموزش، پرورش کودکان و جوانان و آموزش تعیین کرد. وی وظایف تقویت حاکمیت فناوری، بهبود شهرها و روستاها و توسعه زیرساخت ها را تشریح کرد.
پوتین به ویژه اظهار داشت که باید اطمینان حاصل شود که تا سال 2030 نرخ فقر در روسیه به زیر 7 درصد کاهش می یابد و در میان خانواده های پرجمعیت بیش از نصف کاهش می یابد. رئیس جمهور روسیه دستور داد برنامه سرمایه مادران تا سال 2030 تمدید شود. پنج پروژه ملی جدید - "خانواده"، "کارکنان"، "جوانان روسیه"، "اقتصاد داده" و "زندگی طولانی و فعال" - باید در سال 2025 راه اندازی شوند. پوتین همچنین به دولت دستور داد تا تدابیری را برای پیوستن روسیه به چهار اقتصاد بزرگ جهان تا پایان مارچ سال آینده آماده کند. همان طور که خود رئیس جمهور گفت، برنامه توسعه ملی که در پیام خود تدوین کرد، در واقع یک برنامه عملیاتی است که در سال های آینده و میان مدت اجرا می شود. پوتین با اطمینان خاطر نشان کرد که همه برنامه ها برای توسعه روسیه محقق خواهد شود و هف ها محقق خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала