نتانیاهو: اسرائیل میتواند با هر کشور که بخواهند به تنهایی بجنگند

© AFP 2023 / MENAHEM KAHANAیگانه نتیجه مثبت برجام از نگاه نتانیاهو
یگانه نتیجه مثبت برجام از نگاه نتانیاهو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.05.2024
عضو شوید
نتانیاهو: اگر کمک های امریکا به پایان برسد، اسرائیل می تواند به تنهایی بجنگد.
به گزارش اسپوتنیک، بنیامین نتانیاهو، صدراعظم اسرائیل، گفت که این کشور قدرت کافی برای مبارزه در صورت قطع احتمالی کمک های نظامی آمریکا را دارد که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا درباره آن هشدار داده است.
روز چهارشنبه، لوید آستین، رئیس پنتاگون، توقف ارسال تسلیحات به اسرائیل را تأیید کرد و خاطرنشان کرد که ما در مورد یک محموله کمک نظامی صحبت می کنیم. بایدن بعداً در مصاحبه ای با سی ان ان گفت که در صورت گسترش عملیات نظامی در نوار غزه به جنوب شهر رفح که به گفته وی هنوز اتفاق نیفتاده است، تحویل بمب های هوایی و گلوله های توپخانه ای به اسرائیل را متوقف خواهد کرد.
Выступление Биньямина Нетаньяху в связи с обстрелом Израиля 7 октября 2023 года. Скриншот видео - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.03.2024
نتانیاهو: عملیات رفح تا چند هفته دیگر انجام خواهد شد
نتانیاهو در پیامی ویدیویی خطاب به ملت که شامگاه پنجشنبه منتشر شد، گفت: "اگر مجبور باشیم به تنهایی بایستیم، تنها خواهیم ایستاد. اگر لازم باشد، با ناخن هایمان می جنگیم."
بعداً جنبش حماس فلسطین اعلام کرد که اسرائیل پیشنهاد میانجی‌گران برای آتش‌بس در نوار غزه را رد کرده است.
سه شنبه شب، نیروهای زمینی نیروهای دفاعی اسرائیل (IDF) در چارچوب عملیات ضد تروریستی وارد رفح شدند و تانک های اسرائیلی کنترل عملیاتی ایست بازرسی رفح را از نوار غزه به دست گرفتند. گزارش شده است که 20 رادیکال فلسطینی کشته شدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала