موضوعات مهم نشست پوتین با رئیس جمهور چین

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин и председатель КНР Си Цзиньпин во время встречи в государственной резиденции "Дяоюйтай" в Пекине
Президент РФ Владимир Путин и председатель КНР Си Цзиньпин во время встречи в государственной резиденции Дяоюйтай в Пекине - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2024
عضو شوید
میتوان گفت که روسیه و چین ارتباطات مستحکم به اساس اعتماد بین دو کشور دارند.
به گزارش اسپوتنیک، ساخت انجن های هوانوردی در روسیه به خوبی در حال توسعه است، فرصت های برای ساختن انجن طیاره وجود دارد، ما به بازار نیاز داریم .ما باید جهان چندقطبی در حال ظهور را تقویت کنیم .
چین و روسیه نظرات خود را در مورد چگونگی توسعه دارند، این توسعه باید سازنده و صلح آمیز باشد. روسیه و چین مصمم به حمایت از شکل گیری جهان چند قطبی هستند؛ در عصر کنونی باید به دنبال مصالحه بود، شی جین پینگ درباره سفرش به اروپا و موضع چین در قبال ابتکارات صلح برای من توضیحاتی ارائه کرد.
مذاکرات روسیه و چین در باره همکاری اقتصادی چین با اتحادیه اقتصادی اوراسیا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2024
ابراز تمایل چین برای بهبود همکاری با روسیه
اروپایی ها در ارتباط با تحریم ها وابستگی خود به امریکا را تایید می کنند ،ذخایر جهانی دالر به کاهش خود ادامه خواهد داد، این روند اجتناب ناپذیر است.
رئیس جمهور افزوده گفت که ما به تسویه با ارزهای ملی روی آورده ایم؛ این روند درستی است، دیگر نمی توان آن را متوقف کرد.
ایالات متحده با تضعیف اعتماد نسبت به دالر مرتکب حماقت وحشتناکی می شود زیرا مثل این می ماند که شاخه ای را که خود روی آن نشسته، اره می کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала