روسیه به یاد قربانیان جنگ بزرگ میهنی 27 میلیون نهال غرس می‌کند

© Sputnik / Вадим Анцуповروسیه به یاد قربانیان جنگ بزرگ میهنی 27 میلیون نهال غرس می‌کند
روسیه به یاد قربانیان جنگ بزرگ میهنی 27 میلیون نهال غرس می‌کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آژانس فدرال جنگلداری روسیه (روزسخوز) در اولین ماه از کمپین بین‌المللی تحت نام «باغ یادبود» در روسیه، بیش از 5.5 میلیون نهال غرس شده است.

به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی روزسخوز روز شنبه گفت که در اولین ماه بیش از 5.5 میلیون نهال در روسیه غرس شده است و به خاطر بحران کرونا این کمپین به فرمت آنلاین برگزار می‌شود.

به برلین! عملیات تهاجمی نهایی جنگ جهانی دوم ۷۵ ساله شد - اسپوتنیک افغانستان
به برلین! عملیات تهاجمی نهایی جنگ جهانی دوم ۷۵ ساله شد

این آژانس فدرال می‌گوید که در کمپین بین‌المللی «باغ یادبود» در حال حاضر 7.6 هزار نفر شرکت کرده‌اند و بیش از 5.5 میلیون نهال کاشت کرده اند.

علاوه بر این، برای جلوگیری از گسترش کرونا، این کمپین فرمت خود را تغییر داده و شرکت کنندگان بیشتر را به هشتگ باغ یادبود در خانه جذب کرده است.

شرکت کنندگان نهال‌ها را می‌توانند در حولی‌ها، دهکده‌ها، حومه‌ها یا داچاهای خود غرس کنند و محل غرس نهال را در نقشه نشانی و همچنان عکس را با هشتگ باغ یادبود در خانه و با داستان این که درخت به چه کسی اختصاص یافته است در شبکه‌های اجتماعی منتشر نمایند.

کمپین باغ یادبود در 18 ماه مارچ سال روان در مناطق جنوبی روسیه آغاز شد و پس از آن نهادهای دیگر به آن پیوستند. غرس نهال تا تاریخ 22 ماه جون سال 2020 ادامه خواهد داشت. هدف از غرس 27 میلیون نهال در روسیه به یاد هر یک از 27 میلیون روس است که در جریان جنگ بزرگ میهنی جان باختند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала