توسعه تولید مواد مخدر در افغانستان

© REUTERS / Parwiz/Filesمواد مخدر
مواد مخدر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عنقریب کنفرانس پارتنرهای افغانستان در مبارزه با قاچاق مواد مخدر در ملل متحد دایر میگردد

الکساندر شمیدت رئیس بخش امور اروپا، آسیای مرکزی و غربی اداره مبارزه با قاچاق مواد مخدر ملل متحد اظهار داشته است: اداره مبارزه با موادمخدر و مجرمیت ملل متحد قصد دارد به تاریخ 14 دیسامبر کنفرانس پارتنرها و کشور های حامی افغانستان را برگزار و در آن برنامه حمایت از افغانستان و منطقه آسیا میانه از سال 2015-2019 در مبارزه با  تولید و قاچاق مواد مخدر را تحت بحث قرار دهد.

او حین سخنرانی در کنفرانس مطبوعاتی وزارت خارجه روسیه به مناسبت مراسم فارغ التحصیلان کورس های بلند بردن سطح مسلکی افسران افغانی در بخش مبارزه با قاچاق مواد مخدر تحت طرح مشترک روسیه، جاپان و اداره مبارزه با قاچاق مواد مخدر ملل متحد تاکید کرد:

"هدف ما —نمایش مسوولیت مشترک پارتنرهای بین المللی در مقابله بر تهدیدات جهانی میباشد. مهم بودن همکاری عملی در پیاده نمودن اعلامیه 2210 شورای امنیت ملل متحد در مبارزه بر رزع، تولید و قاچاق مواد مخدر میباشد. شورای امنیت ملل متحد توجه جامعه بین المللی را به پرابلم قاچاق مواد مخدر جلب می نماید که منطقه را تحت تهدید قرار داده است".

 

باید یادآرئ شد که قرار است به تاریخ 14 دیسامبر کشور های حامی افغانستان برنامه حمایت از افغانستان منطقه را در مبارزه با قاچاق مواد مخدر کنفرانس مهم را دایر نمایند. طبق گزارشات ملل متحد امسال در حدود 183000 هکتار زمین افغانستان مواد مخدر چون هیروئین زرع و تولید گردیده است.آسیاآآ

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала