نیروهای امنیتی افغانستان طی 24 ساعت گذشته ده نفر مسلح را از بین برده اند

© Flickr / isafmediaافغانستان
افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عملیات نیروهای امنیتی افغانستان

نیروای امنیتی افغانستان در جریان عملیات ضدتروریستی، طی 24 ساعت گذشته، ده نفر مسلح را از بین برده اند. این مطلب در سایت رسمی وزارت داخله افغانستان تذکر یافته است.
در سایت گفته شده: " عملیات در ولایات قندوز، سرپل و هرات انجام شده که در نتیجه ان ده نفر مسلح از بین برده شده و سه نفر انها زخمی شده اند".
در عملیات ضدتروریستی ماموران پولیس افغانستان یکجا با نظامیان اردو و کارمندان اداره امنیت ملی شرکت داشتند. در جریان این عملیات ها مقدار سلاح و مهمات مصادره شده اند.
اوضاع در افغانستان طی ماه های اخیر بطور محسوس تشدید شده است. جنبش تندرو طالبان که بر اراضی قابل ملاحظه در مناطق دهاتی کشور سلطه دارد، تهاجمات را علیه شهرهای بزرگ کشور راه اندازی کرده است. در خاک این کشور همچنان نفوذ گروه تروریستی « دولت اسلامی» — داعش که در روسیه ممنوع اعلام شده، افزایش یافته است. جنبش طالبان و گروه تروریستی داعش گروه های رقیب شمرده میشوند. در اواسط ماه جون رسانه ها خبر دادند که نمایندگان جنبش طالبان نامه را عنوانی گروه تروریستی « دولت اسلامی» حاوی فراخوان اجتناب از مداخله در امور طالبان در افغانستان ارسال داشته بود. در خاک افغانستان بین این دو گروه گاه و بیگاه برخوردهای مسلحانه رخ میدهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала