مسوولان حملات انتحاری، جلب و جذب و عملیاتی طالبان به قتل رسیدند

© Photo / MrPenguin20وزارت دفاع افغانستان
وزارت دفاع افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سپوتینک، کابل: وزارت دفاع افغانستان می‌گوید که قاری فدا محمد مسوول حملات انتحاری، ملا مهاجر مسوول بخش جلب و جذب و ملا رحمت‌الله مسوول گروه عملیاتی گروه تروریستی طالبان در ولایت آشوب‌زده هملند در جنوب این کشور در عملیاتی به قتل رسیده‌اند.

این وزارت می‌افزاید که این عملیات که به کمک نیروهای توپچی و هوایی در ولسوالی مارجه هلمند راه‌اندازی شده بود، برعلاوه این مسوول مهم گروه طالبان، هشت تن دیگر از جنگجویان این گروه به قتل رسیده‌اند.

وزارت دفاع از کشته شدن حافظ منصور از فرماندهان محلی گروه طالبان در مرکز ولایت کندز در شمال افغانستان نیز خبر داده است. به گفته این وزارت، در عملیاتی‌که در بخش‌های مرکز ولایت کندز راه‌اندازی شده بود، بر علاوه حفیظ منصور پنج جنگجوی دیگر گروه طالبان به قتل رسیده‌اند.

در عملیات نیروهای امنیتی افغانستان در ولسوالی پساوند ولایت غور نیز دوازده تن از افراد طالبان به شمول معاون والی نام‌نهاد این گروه کشته و هشت دیگر زخمی شده‌اند.

پیش از این مقام‌‌های امنیتی دولت افغانستان اعلام کرده بود که در عملیات سرتاسری شفق که در بهار امسال شروع شد، افراد کلیدی طالبان مورد هدف قرار می‌گیرند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала